Ξέρω πόσο ερωτιάρης είσαι…

Ξέρω γιατί έρχεσαι εδώ…

θέλεις να σε ανάψω… να σε καυλώσω…

θέλεις να σε κάνω με τις διαταγές μου ν’ αγγίξεις μόνος σου το κορμί σου…

Θέλεις να τραβήξεις μαλακία τον πούτσο σου… υπέροχα…

θέλεις να χύσεις…

Θα σε βοηθήσω όσο μπορώ…

στο μέτρο του δυνατού… πάντα…

Είσαι καυλωμένος τώρα; Μου φαίνεται ότι είσαι…

Πες μου τι σκεφτόσουν και καύλωσες…

Πες μου τα πάντα με λεπτομέρειες…

Πες μου όλες αυτές τις βρώμικες σκέψεις που έχεις στο μυαλό σου…

Αγγίξου για μένα…

και όταν ο πούτσος σου σηκωθεί αρκετά

όταν τον αισθανθείς σκληρό και υγρό

πες μου να σκύψω και να του δώσω ένα φιλάκι

πες μου να σκύψω και ν’ αφήσω ένα σχόλιο πάνω του με τα χείλια μου…

πες μου να σκύψω και να τον γλείψω

χρειάζομαι λίγη γεύση πούτσου απόψε

όχι επειδή μου έχει λείψει…

… αλλά έτσι… από συνήθεια…

Δείξε μου πόσο καυλωμένος είσαι…

πες μου τι θέλεις…

τι χρειάζεσαι…

Αγγίξου όπως αγγίζεσαι όταν είσαι μόνος σου

Θέλω να δω τον πούτσο σου να στάζει… σπέρμα

Πες μου τι κάνεις, ή τι θα ήθελες να κάνεις σ’ εμένα

Πες μου πως θα ήθελες να με γαμάς από το να τραβάς μαλακία τον πούτσο σου…

Μίλα μου και τράβα μαλακία

Θέλω ν’ ακούσω τη φωνή σου…

ν’ ακούγεται διαφορετική από τη συγκίνηση της ηδονής…

Και όταν κουραστείς

λίγο προτού νιώσεις πως θέλεις να χύσεις

πες μου το

πες μου ότι πρόκειται να χύσεις

και χύσε πάνω μου

χύσε πολύ… ορμητικά

Αυτό είναι που θέλω από σένα… απόψε

να με λερώσεις… πολύ… έντονα

να με καλύψεις με τα χύσια σου…

Θεέ μου, το έχω τόση ανάγκη…

