Στέκομαι στο ντους, ξεπλένοντας τη κούραση… διώχνοντάς την μακριά μου…

στο άκουσμα του ήχου του νερού όλα πνίγονται, εκτός από τις σκέψεις μου για σένα…

Αισθάνομαι τον καταρράκτη του καυτού νερού να κυλάει στο κορμί μου

ένα χέρι αγγίζει χαμηλά την πλάτη μου

ένα χέρι που έχει απομνημονεύσει κάθε σημείο του κορμιού μου

Μια αφή τόσο γνωστή…

αγαπημένη

αισθησιακή

που στέλνει κύματα ψύχρας στο κορμί μου, παρά θερμότητα…

Τα δυνατά χέρια του με τυλίγουν, με τραβούν κοντά του

Τα χείλια του αφήνουν τρυφερά φιλιά στο πίσω μέρος του λαιμού μου

Αυτά τα σαρκώδη χείλια τα έχω αισθανθεί ξανά

πολλές φορές…

σε πολλές θέσεις…

για πολλά χρόνια…

Πιέζει το κορμί του πάνω στο δικό μου

γλιστράει τα ακροδάχτυλά του αργά πάνω στο υγρό δέρμα μου

Μου αρέσει το συναίσθημα αυτό… η απαλότητα των χεριών του που προσβάλει το κορμί μου

βίαια, αλλά τρυφερά… με σπρώχνει στον τοίχο

και πέφτει πάνω μου

γλιστράει τα χέρια του στη πλάτη μου

τα στηρίζει στην καμπύλη του κώλου μου…

Το καυτό νερό τώρα σκεπάζει και των δυο μας τα κορμιά…

Η ανάγκη μας αυξάνει την ένταση

… το πάθος…

… την επιθυμία…

… το συναίσθημα… να γίνουμε ένα…

Αργά δραπετεύω στη πραγματικότητα…

Είμαι μόνος γιατί έχεις φύγει μακριά…

Τραβάω μαλακία τον πούτσο μου πιο γρήγορα…

Τα αρχίδια μου συρρικνώνονται, ετοιμάζονται για την απελευθέρωση…

Ανασηκώνομαι στα δάχτυλα των ποδιών μου

και εκσφενδονίζω ορμητικά το σπέρμα μου στα πλακάκια του τοίχου

Σταγονίδια του καυτού νερού κάθονται στο στήθος μου

και μένουν τελικά εκεί…

Αααα…

Ταξιδεύω  ξανά μακριά από την πραγματικότητα

Αργά γυρίζω το κεφάλι μου

τα χείλια μου συναντούν τα δικά του… τα παθιασμένα φιλιά του…

τα φιλία του που έχω αισθανθεί

πολλές φορές…

σε πολλά σημεία…

εδώ και πολλά χρόνια…

