Λατρεύω αυτό το συναίσθημα…

Να κάθομαι εδώ και απλά σε κοιτώ να χορεύεις

να λικνίζεσαι πέρα-δώθε στο ρυθμό της μουσικής

Είσαι ένας άντρας πειρασμός

Είσαι δελεαστικός

Είναι ζεστά πια εδώ, με τον ήλιο να λάμπει και το απαλό αεράκι… μμμ

Μου ‘ρχεται να σηκωθώ και να γίνω παρτενέρ σου στο χορό, να γίνω μέλος του σώματός σου, να μοιραστώ το ρυθμό που κυριαρχεί στο κορμί σου

Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι καλύτερο απ’ αυτή τη στιγμή που γίνομαι ένα μαζί σου

Είμαστε μόνοι, εσύ κι εγώ

Αισθάνομαι…

αισθάνομαι…

αισθάνομαι…

αισθάνομαι…

Αυτή τη στιγμή η αναπνοή μου έχει σκαλώσει στον οισοφάγο μου

Το σώμα μου έχει βαρύνει τόσο πολύ

Η ζεστασιά ενός φιλιού με επαναφέρει στην πραγματικότητα

Ποτέ δεν με έχεις απογοητεύσει

Μπορείς να με κάνεις να αισθάνομαι ζωντανός και ελεύθερος, να βγάζεις από μέσα μου τον καλύτερο μου εαυτό

Μπορείς να με κάνεις να πιστεύω ότι σε χρειάζομαι όσο τίποτα άλλο στον κόσμο

Δεν έχεις ιδέα πόσο ιδιαίτερος άνθρωπος είσαι για μένα…

Με φιλάς ξανά…

Το φιλί αυτό μου θυμίζει βουτιά δελφινιού και το πιτσίλισμα του νερού στα πρόσωπά μας, τότε, που με πήγαινε ο μπαμπάς στο τσίρκο

Η αγαπημένη μου ώρα είναι να είμαι μαζί σου, εδώ, και να χορεύουμε, σαν να μην υπάρχει τίποτα… τίποτα…

Ο ερωτισμός βρίσκεται στα ύψη… και ο ιδρώτας ρέει…

Μόνο αυτό θα ήθελα να σου πω:

Κράτησε με.

