Υπάρχει μια υποθάλπτουσα ηλεκτρισμένη ενέργεια

που διαπερνά τα κορμιά μας

το δικό σου και το δικό μου

όταν ερχόμαστε κοντά ο ένας με τον άλλο.

Ανοίγοντας την αγκαλιά μου

υποχωρώ στην εξουσία σου

υποχωρώ στη δύναμη σου.

Η ενέργεια αυτή δημιουργεί ένα πεδίο δυνάμεων

που μετουσιώνεται σε σεξουαλική επιθυμία

Έχοντας τη γνώση της επιθυμίας

προχωράμε σε μια άτυπη συμφωνία

μεταξύ μας

να γεμίσουμε τον αέρα με φωνές και αναστεναγμούς

με τη λαγνεία να ρυθμίζει την έντασή τους.

Με ενθουσιασμό

παρακολουθούμε την παρέλαση των προθέσεων μας

Μπουκιά-μπουκιά λαμβάνω την προσοχή σου

Με την άκρη του ματιού σου

γίνομαι πρωταγωνιστής

στον ερωτικό κόσμο σου

Έχω συνηθίσει

στις επιπτώσεις να είμαι πρωταγωνιστής του ενδιαφέροντός σου

Οφείλω να ομολογήσω ότι με τιμάει η θέση αυτή που μου δίνεις

Η παρουσία σου και μόνο με τρέφει

Θα μπορούσα να κάθομαι χωρίς

να λέω ούτε μια λέξη όλη την ημέρα

Όμως, κατά κάποιο τρόπο

μπορείς και μ’ ακούς

Μάλλον, ακούς τις σκέψεις μου

και ξέρεις κάθε φορά ό,τι χρειάζομαι

Το σώμα σου

γέρνει στο σώμα μου

Νιώθω τη ζεστασιά σου

βρέχομαι από την επιθυμία σου

Νιώθω ν’ ανεβαίνω στα ουράνια με τον ανελκυστήρα του ερωτισμού σου

Ακούω το ρυθμικό χτύπο της καρδιάς σου

Μια σπίθα βγαίνει από τα μάτια σου

Γίνεσαι το κέντρο του κόσμου μου

Θαυμάζοντας σε

γράφω τις επιθυμίες μου

με τις ρόγες μου

στο στήθος σου

Λιώνω στη ζεστασιά της παλάμης σου

Παλεύω με την ανυπομονησία

για όσα συμβούν

Είναι τόσο όμορφο αυτό που συμβαίνει μεταξύ μας

Σε θέλω

τώρα

Σε θέλω

τώρα

Θέλω

την έκφραση της λαγνείας

τώρα

