Στη σκέψη σου και μόνο, η σάρκα μου πιάνει φωτιά.

Η χροιά της φωνής σου τροφοδοτεί αδιάκριτα την ερωτική μου επιθυμία

Κλείνω σιγά – σιγά τα μάτια και αρχίζω να ονειρεύομαι

Ταυτόχρονα, ο ιδρώτας στάζει στην πλάτη μου σε μια αργή, αλλά σταθερή πορεία προς τα κάτω

υπενθυμίζοντας μου όσα συνέβησαν μεταξύ μας χθες τη νύχτα…

… όταν το πάθος αυξήθηκε

… όταν το κορμί μου σφάδαζε κάτω από το αισθησιακό άγγιγμα των χεριών σου

… όταν το στόμα μου είχε σιγήσει από την επιβλητική σιγή του δικού σου στόματος

Αλήθεια… πώς ενεργοποίησες τόσο εύκολα το κορμί μου;

Η καύλα μου ήταν τέτοια που δεν μπορούσα με τίποτα να την κρύψω

Οι χυμοί μου, άμεσα κάλυψαν το πηγούνι σου…

Τα παράθυρα στο δωμάτιο ήταν διάπλατα ανοιγμένα

Χάιδεψες το στήθος μου ως εμπειρογνώμονας με τη γλώσσα σου

Τράβηξα με πάθος τα μαλλιά σου, ώστε να στροβιλιστούν στον αέρα οι μπούκλες σου

Επέλεξες να είσαι εσύ αυτός που θα πάρει τα ηνία, έγινες ο πλοίαρχος του ερωτικού αυτού ταξιδιού

Προσπάθησα να παραμείνω ήρεμος, μα η ψυχραιμία γρήγορα γκρεμίστηκε

Το ράντισμα του οργασμού σου πιτσίλισε με χάρη το πρόσωπό μου

Δεν ήξερα τι να γευτώ, τι να καταβροχθίσω…

Χρησιμοποιώντας το στόμα και τη γλώσσα μου κέρδισα αμέσως την εύνοια σου

Να ελπίζω σε μια επανάληψη απόψε;

