Ουρλιάζω καθώς κινείσαι κάτω από τα σκεπάσματα.

Σφαδάζω καθώς πιπιλίζεις σχολαστικά κάθε δάχτυλο των ποδιών μου.

Γαργαλιέμαι σε κάθε σου φιλί

Τινάζεις τη γλώσσα σου γύρω από το στόμα μου…

Μόλις και μετά βίας αγγίζεις όμως τα χείλια μου

Γκρινιάζω διακριτικά σε κάθε ρούφηγμα της γλώσσας μου

Ανασηκώνω το κορμί μου… αισθάνομαι τη σάρκα μου να πιάνει φωτιά

Η γλώσσα σου στροβιλίζεται στο ερεθισμένο μου κορμί

Το στόμα μου πλημμυρίζει από σάλια…

Μια εσωτερική ανάγκη με καλεί να χορτάσω με τον πούτσο σου και να ξεδιψάσω με το σπέρμα σου…

Τρέμω από τον ισχυρό οργασμό που εγκαθίσταται στο σώμα μου…

Σηκώνω τα μάτια μου και αντικρίζω το σκοτεινό, έντονο βλέμμα σου

… και το χαμόγελό σου

Τεντώνοντας τη λεκάνη σου, ρίχνεις όλο το βάρος σου πάνω μου

Σπιθαμή προς σπιθαμή καταπίνω τον πούτσο σου…

Σιγά-σιγά τον σηκώνω ψηλά, απλά αγγίζοντας με τα χείλια μου το στέμμα της βαλάνου

Απολαμβάνω, λικνίζοντας τον εαυτό μου, πέρα – δώθε,

πέρα – δώθε…

Αναπτύσσω σταδιακά τη ταχύτητα

περιμένοντας υπομονετικά την απελευθέρωση.

Αυτή είναι η πρόθεσή μου,

η ορμητική, αδιάλειπτη εκσπερμάτιση σου.

Σε κατάσταση εκστατικής απόλαυσης,

καταπίνω το ζεστό σπέρμα σου διαλαλώντας την προτίμησή μου στη γεύση σου.

Συγκλονισμένος, καταρρέω πάνω στο στήθος σου.

