Έπρεπε να βρίσκεσαι μέσα μου τώρα. Να σε βλέπω να χύνεις, έχοντας τα πόδια μου ανάμεσα στα δικά σου και τα χέρια μου ακουμπισμένα στους ώμους σου…

Μπήκα στην πόρτα και αισθάνθηκα αμέσως την απουσία σου. Γνωρίζοντας πόσο ήθελες να επιστρέψω στο σπίτι αμέσως, με πείραξε. Δεν είμαι απ’ αυτούς που τους αρέσει να περιμένουν. Σε θέλω τούτη τη στιγμή. Τώρα αμέσως.

Άνοιξα όλα τα συρτάρια ψάχνοντας για τσιγάρα. Δεν βρήκα τίποτα. Ούτε ένα. Δεν πρέπει να αρχίσω να καπνίζω έτσι κι αλλιώς. Έβαλα ένα ποτό στο ποτήρι, με λίγο πάγο. Βάδισα. Μπήκα σε διαδικασία αναμονής. Γαμώτο. Δεν έχει σημασία ότι θέλω να ξέρω που βρίσκεσαι. Δεν είμαι ζηλιάρης.

Βγήκα στο μπαλκόνι. Θόρυβος. Μπήκα ξανά μέσα…

Τον πούτσο σου να γλιστράει στο κορμί μου θα έπρεπε να αισθανόμουν τώρα. Το βάρος σου πάνω μου θα έπρεπε να αισθανόμουν τώρα… Να ψηλαφίζω τη ζώνη σου, να παίζω με την πόρπη σαν να είναι κουδουνίστρα. Να σέρνω τα δάχτυλά μου στο φερμουάρ του παντελονιού σου, με ανυπομονησία. Να νιώθω τη θερμοκρασία του κορμιού σου πάνω από το λεπτό βαμβακερό ύφασμα των εσωρούχων σου…

Να αισθάνεσαι την προσπάθειά μου να χώνω τα δάχτυλά μου μέσα στο παντελόνι σου, αλλά να μη τα χώνω.

Έπρεπε να βρίσκεσαι μέσα μου τώρα…

Θα είχα προλάβει να χύσω πρώτος, σπρώχνοντας τα δάχτυλά μου στο στόμα σου μέχρι να πονέσουν από τα δόντια σου οι αρθρώσεις μου…

Ακούω το κλειδί στην πόρτα. Έρχεσαι. Σβήνω το τσιγάρο. Κλείνω το φως. Δεν είσαι εσύ που πρέπει να φοβάσαι, αλλά εγώ. Μόνο εγώ…

Ελπίζω να σου αρέσει…

