Έχει αίσθηση του χιούμορ

Του αρέσει να παίζει

…του αρέσει να με πειράζει

Με κάνει να γελάω

Νομίζει ότι είμαι αστείος

Η ενέργεια του είναι μεταδοτική

Ενθουσιάζεται εύκολα

Είναι εκφραστικός

Έχει ήθος

Είναι ευγενικός

… Αξιοπρεπής

Ειλικρινής,και σοφός

Παρέχει καλές συμβουλές

Είναι εκλεκτικός…

… Προσεκτικός

Εργάζεται σκληρά και είναι πρόθυμος να προσφέρει περισσότερα απ’ όσα μπορεί

Είναι επιμελής και αξιόπιστος

Προσπαθεί να κάνει πάντα το σωστό

Αγαπά την οικογένειά του

Είναι διορατικός…

Έχει ανοιχτό μυαλό

Μαγεύει τον ακροατή όταν μιλάει

Έχει αυτοπεποίθηση

Είναι ευφυής

Μπορεί να κάνει πράγματα που δεν μπορώ εγώ

Μοιράζεται τις σκέψεις και τα συναισθήματά του,

τις ελπίδες και τα όνειρα του

Με καταλαβαίνει

Θέλουμε τα ίδια πράγματα

Μιλά για το μέλλον και για όλα τα σχέδια του μαζί μου

Είναι γνήσιος

… Καταπληκτικός

Ξέρει να ενθαρρύνει

Ακούει όταν μιλάω

Θυμάται τι λέω

Υποστηρίζει

Δεν νοιάζεται για τα ελαττώματα μου

Με βρίσκει όμορφο

Βλέπει πράγματα που κανείς άλλος δεν μπορεί να δει

Είναι ρομαντικός

Ξέρει να σέβεται…

… να κολακεύει

Να εμπνέει…

Τα χέρια του είναι ασφαλή

Η καρδιά του είναι ζεστό

Είναι στοργικός

Με κρατά όταν φωνάζω

Δείχνει συμπόνια

Δεν κρύβει τη συγκίνησή του

Με ζηλεύει

Είναι προστατευτικός

Ασχολείται με τα πράγματα που με αφορούν

Είναι προσεκτικός με τις ανάγκες μου

Είναι θετικός και ελπιδοφόρος άνθρωπος

Είναι έξυπνος και ευαίσθητος

Αισθάνεται όταν κάτι δεν πάει καλά

Με διαβάζει

Ξέρει τι βρίσκεται στο μυαλό μου

Είναι αμείλικτος με τους ρατσιστές

Λέει πάντα ότι αξίζει να αγωνιζόμαστε για τις ιδέες που πιστεύουμε

Είναι ταπεινός

Ικανοποιείται με τα απλά πράγματα

Παραδέχεται όταν κάνει λάθος

Επικεντρώνεται στα πράγματα που πρέπει να αλλάξει

Είναι επιεικής

Δεν δυσανασχετεί στα πείσματα μου

Είναι γοητευτικός

Μεγαλοπρεπής

Έχει πάθος

Είναι εφευρετικός

Είναι ικανός

Είναι πρόθυμος

Είναι μοναδικός

Ένας σπάνιος και πολύτιμος θησαυρός

Ένα υπέρλαμπρο διαμάντι

Είναι ιδιαίτερος

Είναι ο άνθρωπος που αγαπώ

