Κάποτε η μητέρα μου με ρώτησε:

“Αν έπρεπε να τον περιγράψεις με μια μόνο λέξη, ποια θα ήταν η λέξη αυτή;”

Τι νομίζεις ότι απάντησα;

Πιστεύεις ότι μπορεί να είπα τη λέξη:

“Ωραίος”;

Είναι σίγουρα μια λέξη που ταιριάζει γάντι…

… στη αρρενωπή, σέξι εμφάνιση σου, με τα πυκνά, σγουρά μαλλιά να πέφτουν μπροστά στο γοητευτικό πρόσωπό σου.

… και όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά σου.

Ψηλός, έξυπνος, ευγενής.

Ή ίσως:

“Ήρωας”;

Παρόλα τα προβλήματα που η ζωή έριξε στο δρόμο σου, μπόρεσες και σηκώθηκες… απογειώθηκες

Κατάφερες να αγαπήσεις, να γελάσεις, να ζήσεις.

Ίσως σκεφτείς ότι επέλεξα να πω:

“Αστείος”;

Για όλες τις φορές που βγήκε το καρπούζι από τη μύτη μου με τις ατάκες σου.

Για το πνευματώδες χιούμορ σου.

Για τη μοναδική ικανότητά σου να φωτίζεις με το χαμόγελο σου τις πιο θαμπές στιγμές της καθημερινότητας…

Αλλά περίμενε. Θα μπορούσα να έχω πει:

“Λαμπρός”

Ξέρεις ότι είναι μια από τις αγαπημένες μου λέξεις.

Και ξέρεις ότι σας αποκαλώ έτσι, συχνά, αν και το τελευταίο καιρό το ξεχνώ

αλλά πράγματι σου ταιριάζει περισσότερο από κάθε άλλη λέξη, γιατί πραγματικά είσαι αυτός!Λαμπρός

Επίσης, θα μπορούσα να είχα πει:

Ακαταμάχητος

Υπέροχος

Τέλειος

Απολαυστικός

Θεός

Πιστός

Μαγικός

Γιατί πραγματικά είσαι όλοι αυτοί οι χαρακτηρισμοί μαζί.

Όμως κατάφερα να σε περιγράψω τόσο απόλυτα, και τόσο τέλεια, με μια μικρή λέξη που επέλεξα.

Βλέπεις, αγάπη μου, όταν η μητέρα μου με ρώτησε κάποτε:

“Αν έπρεπε να τον περιγράψεις με μια μόνο λέξη, ποια θα ήταν η λέξη αυτή;”

Ψιθύρισα

“Πολύτιμος”

Γιατί είσαι ό,τι πιο πολύτιμο έχω…

