Αγγίζοντάς σε, αισθάνομαι την ηλεκτρική ενέργεια από τα δάχτυλά σου στο δέρμα μου. 
Φιλώντας σε, αισθάνομαι το πάθος να κλέβει την αναπνοή μου. 
Μπορείς να με αγγίξεις κι εσύ, για να δεις αν καίω, έτσι όπως θα έπρεπε. 
Είναι τόσα πολλά τα διασκεδαστικά πράγματα που θέλω να κάνω για σένα. 
Θα ήθελα να δω το βλέμμα στα μάτια σου όταν θα με αγγίζεις. 
Κάθε ίντσα του κορμιού μου καλύπτεται από το ανατρίχιασμα της προσμονής. 
Φαίνεσαι τόσο μικρός έτσι όπως είσαι γονατισμένος μπροστά μου, παρά το μέγεθός σου. 
Το χέρι μου βόσκει στο μάγουλό σου και σπρώχνει το κεφάλι σου στο πλάι. 
Βαριά αναπνοή, βλέφαρα μισάνοιχτα, ο πούτσος όρθιος ανάμεσα στα πόδια σου. 
Το σώμα σας σχεδόν με παρακαλεί να κάνω τα πάντα μαζί σου. 
Μονίμως ερεθισμένος βάζω τα χέρια μου στους ώμους σου. 
Φιλώ το μάγουλό σου. 
Με χαχανητά, σε φιλώ στο στόμα όσο πιο σκληρά μπορώ. 
Αφήνω τα αποτυπώματα των χειλιών μου πάνω σου. 
Απελπισμένα διεκδικώ το κορμί σου σαν να είναι κάτι δικό μου. 
Μπορείς ν’ αρχίσεις να βογκάς. 
Μου αρέσει να σε ακούω. 
Βλέπω τα μάτια σου να είναι κλειστά. 
«Άνοιξε το στόμα σου και πάρε μου μια πίπα». Να, η πρώτη σου παραγγελία. 

Στέκομαι μπροστά σου…
Το στόμα μου ανοίγει πολύ αργά για τα γούστα σου. 
Αρπάζοντας με από το κεφάλι τρομάζεις με τη λαγνεία που πλημμυρίζει τα μάτια μου. 
Μπορείς να με πνίξεις, να με φιμώσεις, να με κάνεις να κλάψω, μα εγώ θα αγαπώ κάθε δευτερόλεπτο που θα κυλήσει από δω και πέρα. 
Βλέπεις τον πούτσο σου να εξαφανίζεται στο στόμα μου. 
Σε μια αναλαμπή τον αντικαθιστώ με το δάχτυλό σου…
«Με τρελαίνεις… Πίστεψέ με», μου λες…  
Έτσι όπως είμαι μπουκωμένος δεν μπορώ να μιλήσω, αλλά και να μπορούσα δεν μπορώ να σκεφτώ τις κατάλληλες λέξεις…

Τρέχω τα χέρια μου πάνω σου.

Σου αρέσει αυτό. 
Το κορμί σου πάντα αντιδρά μ’ αυτό τον τρόπο. 
Η αναπνοή σου είναι βαριά, τα μάτια σου σιωπηλά παρακαλούν για περισσότερα. 
Δεν μου αρκούν όμως τα μάτια σου, θέλω να σε ακούσω να το λες δυνατά. 
Τρίβω τη βάλανό σου στον ουρανίσκο μου. 
Λαχανιάζεις και γκρινιάζεις από την ευχαρίστηση. 
Μπορώ να δω την ευχαρίστηση αυτή να αναμιγνύεται με πόνο στο πρόσωπό σου. 
Βρίσκω ένα ρυθμό για το απολαμβάνουμε και οι δυο μέχρι την εκσπερμάτιση…
…μέχρι να μείνουμε και οι δύο με κομμένη την ανάσα. 

