Πρέπει να απομακρύνεις αυτό το τόσο ονειρεμένο βλέμμα μωρό μου για να απολαύσεις όσα σου προσφέρω… Πρέπει να ακολουθήσεις τις οδηγίες μου για να ευχαριστηθείς… Με πολλά-πολλά φιλιά μεταμόρφωσε το πρόσωπό μου… δάγκωσε με τα λευκά σου δόντια τις αξύριστες τρίχες από τα μάγουλά μου… Με την γλώσσα σου χάραξε τη γραμμή των φρυδιών μου… με τη γλώσσα σου γλείψε τα βλέφαρά μου… φίλησέ μου τη μύτη, τα αυτιά μου… προσεκτικά… καθάρισέ τα μου… όπως μου τα καθάριζε και η μαμά…

Και μετά…

Μετά…

Τα χείλια σου… Αχ! Αυτά τα χείλια σου…

Έτσι θα προσκαλέσεις τον πούτσο μου… με τα χείλια σου.

Το στόμα σου θ’ ανοίξεις, τα χείλια σου θα τον υποδεχθούν… όπως αυτά ξέρουν…

Περίμενε όμως… Περίμενε…

… γιατί αυτή τη στιγμή τα χείλια σου βόσκουν πάνω στα δικά μου… Με υπαινιγμούς στο βλέμμα σου δείχνω ποιο πρέπει να είναι το επόμενο βήμα σου… Η γλώσσα σου ξεκινάει ένα μακρύ-μακρύ ταξίδι… ένα ταξίδι με αφετηρία το πηγούνι μου και κατάληξη τον πούτσο μου…

Άνοιξε το στόμα σου μωράκι μου… Κάνε ά… άάάά…

Δεν θέλεις ακόμα; Καλά… Δεν θα επιμείνω…

Διασκεδάζω φιλώντας σε και μόνο… Διασκεδάζω φιλώντας και γλείφοντας τους ώμους σου… τα δυνατά σου χέρια… τους βραχίονές σου… Με το μικρό μου δαχτυλάκι ανασηκώνω το πάνω χείλος σου… Τα δόντια σου αστράφτουν… η ανάσα σου μυρωδάτη… Παίρνεις όλο το δάχτυλο μου στο στόμα σου, το ρουφάς με τόση δύναμη, με τόσο πάθος, με τόση πείνα… μου θυμίζεις την Νεφέλη όταν ήταν μικρή και αθώα γατούλα και τη τάιζα το γάλα με τη σύριγγα. Θέλεις κι άλλο… Κι άλλο δάχτυλο… Τον δείκτη μου σου προσφέρω… τον αντίχειρα μετά… τον ρουφάς… τον ρουφάς… διστακτικά απελευθερώνεις τα δάχτυλά μου… Ψαχουλεύω την ετοιμότητά σου… τον πούτσο σου που γίνεται τεράστιος… ψαχουλεύω τα αρχίδια σου… σαν μαλακά μαξιλάρια είναι… Γλείφω τη παλάμη σου… τον καρπό σου… τον αγκώνα σου… γλύφω κατά μήκος το χέρι σου… σαλιώνω την μασχάλη σου, τραβώ με τα δόντια μου τις τρίχες σου… Γλείφω και ρουφώ… Ρουφώ… το χέρι σου ανυψώνω… Γλείφω και ρουφώ… γλείφω… Τέτοιο γλείψιμο και τέτοιο ρούφηγμα ποτέ δεν έχω κάνει στις μασχάλες σου… Ξεχνιέμαι…

Ξεχνιέμαι…

Είναι ώρα να συνεχίζω…

Πάνω στο στήθος σου προσγειώνομαι… φιλώ και γλείφω το στήθος σου… φιλώ και γλύφω μια-μια τις ρόγες σου… Σαλιώνω τις ρόγες σου… Φυσώ την ανάσα μου πάνω τους… Τις δαγκώνω με τα δόντια μου… Τινάζω τη γλώσσα μου πάνω τους… Είναι τόσο λαχταριστές οι ρόγες σου… Αν σου δάγκωνα μόνο τη μια και την κατάπινα μετά… τι θα γινόταν;

Σαν υποψήφιος βουλευτής συμπεριφέρεται η γλώσσα μου… Δεν κάθεται σταθερή σ’ ένα σημείο για πολύ ώρα… Μέσα στα επόμενα λεπτά διασχίζω το στήθος σου… το στομάχι σου… την κοιλιά σου… κολυμπώ μέσα στον αφαλό σου… φιλώ κάθε εκατοστό του δέρματός σου μέχρι το σημείο που ξεκινά το πυκνό τρίχωμα του εφηβαίου σου…

Αδιαφορώ για τον πούτσο σου αν και είναι τόσο προκλητικά σηκωμένος… Τα αρχίδια σου παραμερίζω… Την είσοδο της ροδαλής κωλοτρυπίδας σου αναζητώ…

Να πάρει… Είναι τόσο στενή… τόσο στενή…

Έτσι όπως την ανοίγω με τα δάχτυλά μου, πιστεύω πως μου χαμογελάει…

Αναστενάζεις πάλι; Αναστεναγμός ήταν αυτός;

Μωράκι μου!

Απομακρύνομαι… ρουφώ ξανά το δάχτυλό σου… Αισθάνομαι το δάχτυλο του ποδιού σου να εισβάλλει στην κωλοτρυπίδα μου…

Αργά…

Τόσο αργά…

Απαλά…

Τόσο απαλά…

Τις πτυχές της κωλοτρυπίδας μου σκανδαλίζεις…

Τι ήχους να βγάλουμε τώρα;

Γιατί είσαι σιωπηλός;

Για να βάλω τα πράγματα στη θέση τους… Άσε με μωράκι μου…

Ανασηκώνω το πετσάκι σου, σαν τη κουκούλα που φορούν τα μικρά παιδιά για να προστατευτούν από το κρύο και τη βροχή είναι… Ανασηκώνω το πετσάκι του… η βάλανος του πούτσου σου έχει χρώμα ροζ… έχει χρώμα μελανό… Ο πούτσος σου στέκεται όρθιος, περήφανος… του αξίζει ένα τρυφερό φιλί…

Μόνο ένα…

Εξετάζω το πρόσωπό σου… χαμογελώ… Εξετάζω τον πούτσο σου… τον γλείφω… τον φιλώ πάλι…

Τον γλείφω… τον γλείφω…

Αργά… απαλά…

Τον γλείφω… τον γλείφω…

Ακούω τον ρυθμό της αναπνοής σου…

Ταιριάζει τόσο πολύ με τον ρυθμό της δικής μου αναπνοής…

Σταθερή αναπνοή…

Ήπια…

Σκληρά…

Γλείφω…

Και…

… γλύφω…

Τραβάς μαλακία τον πούτσο μου… Παρεμβάλλω ένα δάχτυλο στην κωλοτρυπίδα σου… Ένα; Ή δυο… Να σαλιώσω το δάχτυλό μου; Πόσα δάχτυλα χωρούν στην κωλοτρυπίδα σου; Πέντε; Και τα δέκα;

Δεν ξέρεις…

Όλη το βράδυ θα περάσω γλύφοντας τον πούτσο σου… θα προσπαθήσω να παρατείνω την ευχαρίστησή σου…

Πόση ώρα θα σου πάρει μέχρι να χύσεις;

Θόρυβος βγαίνει από το στόμα σου… το πρόσωπό σου άγρια παραμορφώνεται… το τέλος πλησιάζει… η επιθυμητή ολοκλήρωση έρχεται…

Θα φωνάξεις μωρό μου όταν θα χύσεις;

Ή…

… αθόρυβα θα με πυροβολήσεις με το σπέρμα σου;

Δίνω το τελευταίο φιλί στον πούτσο σου… κοιτώ το πρόσωπό σου…

Πόσες φορές θα χύσεις απόψε;

Θα σε νικήσω ή θα νικήσεις;

Ποιος θα νικήσει;

