Φιλιά… 
στη λαμπερή μέρα και στη σκοτεινή νύχτα… κοιτάζοντάς σε. 

Τα μάτια σου είναι φωτεινά, 
λαμποκοπούν, λαμποκοπούν καθώς πλησιάζω λίγο πιο κοντά. 
Φιλώ το καθένα ξεχωριστά, μετά φιλώ τη μύτη σου. 
Φιλώ τα σέξι, απαλά, σαρκώδη χείλη σου.
Αγγίζεις το πρόσωπό σου με τα δάχτυλά μου, 
Ρουφώ το κάτω χείλος σου, το συνθλίβω μεταξύ των δικών μου χειλιών. 
Η γλώσσα μου αφήνει ίχνη σάλιου σε μια ευθεία γραμμή που σε τσούζει. 
Φιλώ το λαιμό σου πάνω, ψηλά… στο πηγούνι που τρέμει  
Ροκανίζω και πιπιλίζω το ζεστό, μαλακό δέρμα σου. 
Το στέρνο σου είναι εκτεθειμένο στο βλέμμα μου, βγάζεις γλυκούς ήχους από το στόμα. 
Τα χείλη μου σφραγίζουν μ’ ένα φιλί το ηλιοκαμένο στήθος σου.
Κάθε σκληρή ρόγα θηλάζω με τη σειρά, έχοντας την ανάγκη να φανεί πιο πρησμένη και πιο σκληρή. 
Αφήνω τα υγρά μονοπάτια του σάλιου μου έτσι όπως σε φιλώ με κατεύθυνση προς τα κάτω.
Γεύομαι το σμιλεμένο στομάχι σου, και αισθάνομαι τη στύση μου να μεγαλώνει. 
Στη συνέχεια, σε ξαπλώνω στο κρεβάτι.
Πιπιλίζω χωριστά κάθε δάχτυλο του ποδιού και κινούμαι προς τα πάνω. 
Γλείφοντας ό,τι βρω στο δρόμο μου φτάνω στους διακριτικά αρωματισμένους μηρούς σου. 
Η μυρωδιά σου γεμίζει τα ρουθούνια μου και το θέαμα του σηκωμένου πούτσου σου γεννάει αισθήματα παρά πολύ ισχυρά για να τα αγνοήσω.
Είμαι σκλάβος των επιθυμιών μου, κι αυτό πρέπει να το λάβεις σοβαρά υπόψη. 
Η γλώσσα μου σκορπά φιλιά απαλά, τα χείλη μου πιπιλίζουν χαρίζοντας πόνο υγρό. 
Ο πούτσος σου διογκώνεται ακόμα περισσότερο και αναζητά το πλέον το αδιάκριτο χάδι ενός εραστή. 
Η γλώσσα μου μεθάει, οφείλω να ομολογήσω, 
Μεθώ κι εγώ από το άρωμα και τη γεύση σου. 
Δεν υπάρχει ούτε μια στιγμή απόλαυσης για χάσιμο. 
Εισπνέω και τρώω και αισθάνομαι… 
Ακούω τους στεναγμούς σου, τους αναστεναγμούς μου… μέχρι το τέλος.

Εκεί πλέον μένω μ’ ένα βρεγμένο πρόσωπο, 
και τα μάγουλά μου να καίνε, σαν κάποιος να έχει τοποθετήσει πάνω τους πραγματικές φωτιές.
Πάνω τους ρέουν οι χυμοί σου…
Σου θυμίζω πως όλα αυτά ξεκίνησαν μ’ ένα φιλί. 

