Ετικέτες

Άλλη μια βραδιά, κάθεσαι στο σκοτάδι, γυμνός… αγκαλιάζεις το κορμί σου. Στέκομαι δίπλα σου, όπως πάντα… φιλώ απαλά τα χείλια σου… παρασύρω μακριά τις όποιες σκέψεις σου… αισθάνομαι τέτοια ευδαιμονία… τέτοια ολοκλήρωση… πιστεύω πως είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο. Παίρνω μια βαθιά αναπνοή… λειώνω στη ζεστασιά του κορμιού σου που με αγγίζει… ανασαίνω μέσα στο στόμα σου, θαυμάζω την ομορφιά σου… αφήνω το πρόσωπό μου να το αγγίξουν οι μπούκλες σου… με κοιτάς στα μάτια και χαμογελάς… με τραβάς πιο σφικτά στην αγκαλιά σου… σε ρωτάω ψιθυρίζοντας:
«Θα κοιμηθούμε, πρίγκιπα;»
Ξαπλώνουμε ανάσκελα, σκεπαζόμαστε και κλείνουμε τα μάτια μας… Σε κοιτώ… αν κοιμάσαι θέλω να δω… Με κοιτάς… αν κοιμάμαι θέλεις να δεις… Χαϊδεύω με μητρική διάθεση τα μαλλιά σου… χαμογελάς… σου δίνω ένα βαθύ… παθιασμένο φιλί… τυλίγεις τα χέρια σου γύρω από το κορμί μου…
«Δεν κοιμάσαι…», διαπιστώνω…
«Ούτε κι εσύ…», μου λες…
«Γιατί;», σε ρωτώ…
«Δεν έχει γιατί…», μου απαντάς…
Αφήνουμε τα χείλια μας να χαϊδευτούν… η γλώσσα του ενός προσπαθεί να βρει την γλώσσα του άλλου… Οι γλώσσες μας αγγίζονται… τον χορό της ζωής χορεύουνε… κολυμπούν μέσα στα σάλια μας… Χαλαρώνω τόσο πολύ από αυτό το φιλί… Τα κορμιά μας τρίβονται… το δέρμα του είναι τόσο απαλό… και ζεστό… μεθώ από το άρωμά του… αισθάνομαι το σφυγμό του… τους κτύπους από τα βάθη της καρδιάς του…
Ο πούτσος σου ανταποκρίνεται στα χάδια και στα φιλιά μας… διογκώνεται… Κοιταζόμαστε στα μάτια και χαμογελάμε ο ένας στον άλλο…
«Δεν θα κοιμηθούμε…», ρωτάς
«Τσου…», απαντώ…
Ξεσκεπαζόμαστε… Τοποθετώ τα χέρια μου πάνω στο κορμί σου… ανοίγεις τα πόδια σου και μπαίνω ανάμεσά σου… η ζεστασιά του κορμιού σου ακτινοβολεί πάνω στο δικό μου κορμί… Χαϊδεύω τους ώμους σου… το πρόσωπό σου… χαμογελώ… σε κοιτώ στα μάτια… στο στόμα… έχεις ένα χαμόγελο που με καυλώνει… ένα χαμόγελο που γίνεται γέλιο και με παρασύρει κι εμένα… Νευρικό γέλιο… προσπαθώ να κρατηθώ… να σοβαρέψω… με γαργαλάς… γελάς… γελώ ξανά… Αρπάζω το μαξιλάρι και το βάζω επάνω στο πρόσωπό σου… προσπαθώ να στο κρύψω… προσπαθώ να σταματήσω το γέλιο σου… να το σταματήσω για να σταματήσει και το δικό μου…
Τραβώ το μαξιλάρι… το πρόσωπό σου αναψοκοκκινισμένο…
Ξανά τα χείλια μας συναντιούνται… βρίσκουν το ένα το άλλο… σου γνέφω κλείνοντας σου το μάτι να ξαπλώσεις αναπαυτικά… Κοιτώ ολόκληρο το σώμα σου… Είσαι τόσο όμορφος… Χαϊδεύω στοργικά το κορμί σου… φιλώ το δέρμα σου… δοκιμάζω τη γεύση σου… τα χείλια μου φιλούν οποιοδήποτε σημείο του κορμιού σου μπορώ… Θέλω να σε καταβροχθίσω… αργά… Σκεπάζω το κορμί σου με το κορμί μου… Το στήθος σου αγγίζω και με τα δυο μου χέρια… τις ρόγες σου πλάθω… τις γλύφω… τις ρουφώ… τις τρίβω ανάμεσα στα δάχτυλά μου… τρίβω το στήθος σου με το στήθος μου…
Το χέρι μου αφήνω να τρέξει χαμηλά… αισθάνομαι το πόσο υγρή είναι η κωλοτρυπίδα σου… χώνω τα δάχτυλά μου μέσα… τα δάχτυλά μου αναφλέγονται από τη ζεστασιά… βγάζω τα δάχτυλά μου και δοκιμάζω τη γεύση τους… τη γεύση της κωλοτρυπίδας σου… Σε φιλώ… χαϊδεύω τον πούτσο και τα αρχίδια σου… φιλώ τα πόδια σου… τρίβω πάνω τους τη γλώσσα μου… γλείφω τα δάχτυλα των ποδιών σου… Με διεγείρει το γεγονός πως παίζω το ρόλο της Μαρίας της Μαγδαληνής… Με καυλώνει το γεγονός πως σε ικανοποιώ… πως σου χαρίζω την ευχαρίστηση…

Κοιταζόμαστε στα μάτια… μου χαμογελάς… Στο πρόσωπό μου φυσάς… η ανάσα σου καυτή… Σκύβω… αρπάζω τον όρθιο πούτσο σου… τον καταπίνω χαϊδεύοντας ταυτόχρονα τα αρχίδια σου… Σου παίρνω πίπα με αργό ρυθμό… απολαμβάνω… απολαμβάνω τη κάθε στιγμή…
Κλείνεις τα μάτια σου και τραβάς με δύναμη τα μαλλιά μου… Απομακρύνω το στόμα μου από τον πούτσο σου… χαϊδεύω την κοιλιά σου… ανοίγω ελαφρά τα πόδια σου… Αναρριχώμαι πάνω σου… ο πούτσος σου είναι έτοιμος να μπει μέσα μου… τον κοιτώ και χαμογελώ… αστράφτει από τα σάλια μου… αστράφτει από τους χυμούς σου… Αφήνω το υγρό κεφάλι του πούτσου σου να τριφτεί πάνω στο άνοιγμα της κωλοτρυπίδας μου… αφήνω τα τοιχώματα της κωλοτρυπίδας μου να γλείψουν τον πούτσο σου… θέλω να τον φιλοξενήσω ολόκληρο μέσα μου…

Πετώ στα ουράνια… ο πούτσος σου είναι τόσο καυτός και σκληρός… η κωλοτρυπίδα μου τον ρουφάει σιγά-σιγά… Σε κοιτώ και βλέπω ζωγραφισμένη την ικανοποίηση στο πρόσωπό σου… ο τρόπος που με κοιτάς… είναι σαν να με παρακαλάς να σφίξω τον πούτσο σου ώστε να μη μπορείς να κινηθείς μέσα μου… Πιανόμαστε από τα χέρια… κινούμαστε ρυθμικά… τρίβω το αξύριστα μάγουλά μου πάνω στα χείλια σου…τα χείλια σου πρήζονται… σαν της Έλενας Παπαρίζου γίνονται…
Με τραβάς στην αγκαλιά σου… με φιλάς σκληρά… με πάθος… με συγκίνηση αισθάνομαι τον υγρό σου πούτσο να πάλλεται μέσα μου… μέσα στην κωλοτρυπίδα μου… Οι κινήσεις του κορμιού σου είναι τόσο αισθησιακές… Δεν μπορώ να κρατηθώ… Η γλώσσα μου γλύφει την γλώσσα σου… τα χέρια μου χαϊδεύουν τα αρχίδια σου… εξερευνώ την βελούδινη υφή τους… ζυγίζω το βάρος τους… γνωρίζω πως όλο αυτό τα βάρος σε μορφή σπέρματος θα καταλήξει μέσα μου… πάνω μου…
Κοιταζόμαστε ξανά στα μάτια… κλείνεις τα μάτια σου από ευδαιμονία… ξέρεις πολύ καλά τι θέλεις από εμένα… ξέρω πολύ καλά τι θέλω από εσένα… επανατοποθετώ την κωλοτρυπίδα μου πάνω στον πούτσο σου… τρίβω το σώμα σου με το σώμα μου…
Αισθάνομαι το σώμα σου να τρέμει… να χείλια μου δοκιμάζουν τη γεύση του δέρματός σου… τα δάχτυλά μου τριγυρνούν γύρω από τις ρόγες σου… αυτό είναι… Αρχίζω να τις γλείφω… να γλείφω αυτή τη τόσο απαλή και φρεσκοξυρισμένη περιοχή του στήθους σου… το σώμα σου ανταποκρίνεται στο άγγιγμά μου και με τον ίδιο τρόπο που απολαμβάνεις εσύ… απολαμβάνω κι εγώ…
Συνεχίζεις να με γαμάς σκληρά… ο πούτσος σου έχει γίνει τόσο δύσκαμπτος… ανοίγει στα δυο τα κωλομάγουλά μου και εισβάλει επανειλημμένα μέσα στην κωλοτρυπίδα μου… είσαι τόσο καυτός… τόσο ερωτικός… κινούμαστε μαζί… στον ίδιο ρυθμό μέχρι που ο πούτσος σου εκρήγνυται μέσα μου…
Είναι τόσο έντονη η εκσπερμάτισή σου που το κορμί μου ανατριχιάζει και με κάνεις να φωνάξω δυνατά… Εκμεταλλεύεσαι το ανοικτό μου στόμα και μου το κλείνεις χώνοντας μέσα του τη γλώσσα σου… Με φιλάς με τόσο πάθος που η αναπνοή μου σταματάει… Σε φιλώ κι εγώ με τη σειρά μου και σε ευχαριστώ που κάθε μέρα μου προσφέρεις πάθος στη ζωή μου…
Προσπαθούμε να κοιμηθούμε… αγκαλιαζόμαστε…

