Ετικέτες

Ο απαλός ήχος της αναπνοής σου δροσίζει τον λαιμό μου και οι λέξεις σου: «Κλείσε τα μάτια» βυθίζονται στον ακουστικό πόρο του αυτιού μου… Υποκύπτω στην αίσθηση των χειλιών σου που με συγκίνηση αγγίζουν τον αυχένα μου και θρυμματίζουν κάθε κύτταρό μου… κάθε νεύρο του σώματός μου… Υποκύπτω στην αίσθηση των επιδέξιων χεριών σου που ξεκουμπώνουν ένα-ένα τα κουμπιά του πουκάμισού μου… Το δέρμα του στήθους μου εκτίθεται στον αέρα καθώς μου βγάζεις το πουκάμισο… Λαχανιάζω από την ευχαρίστηση… το ύφασμα του πουκάμισου τραβιέται πάνω από τους ώμους μου, κλίνω το κορμί μου προς τα μπρος για να διευκολύνω την απομάκρυνσή του… Τα θερμά χείλια σου αγγίζουν το ύφασμα οι τρίχες του στήθους μου σηκώνονται όρθιες… Τα χείλια σου γλιστρούν στους ώμους μου και η αίσθηση του αγγίγματός τους συνοδεύεται από τα χέρια σου που περπατούν κατά μήκος της πλάτης μου.

«Ένα έχω να σου πω… και σήμερα είσαι καταπληκτικός», σου λέω… ο ήχος της φωνής μου κατευναστικός, φιλοφρονητικός… είμαι ευτυχισμένος που στη θέα του ημίγυμνου κορμιού μου, μωρό μου διεγείρεσαι… είμαι βέβαιος πως θα καταφέρω να σε καυλώσω περισσότερο… Μπορώ να αισθανθώ τα αρρενωπά χέρια σου να γλιστρούν πάνω μου… πάνω στα πλευρά μου… πάνω στο θώρακά μου… τα δάχτυλά σου να κάνουν άλματα εις μήκος πάνω από τη ζώνη του παντελονιού μου… τα δάχτυλά σου να γλιστρούν στο ιδρωμένο μου στομάχι και να πιέζουν το στήθος μου τόσο όσο να με κάνει να κρατώ την αναπνοή μου…

Σκάβεις από πάνω μου, οι μπούκλες σου ανυψώνονται, αισθάνομαι με τα δάχτυλά μου το βάρος τους… γλιστρώ τα δάχτυλά μου ανάμεσά τους, ξεχωρίζω μια-μια και τις τυλίγω… ρολά τις κάνω με τα δάχτυλά μου καθώς εσύ θηλάζεις τις ρόγες μου, τις γλύφεις, τις ρουφάς… Τα χείλια σου περπατούν χαμηλά… εισπνέεις τη μυρωδιά του δέρματός μου… τη μυρωδιά του στομαχιού μου, του αφαλού μου… του τριχώματος της κοιλιάς μου που χορεύει με τη βοήθεια της ανάσας σου… Το δάχτυλό σου βάζεις κάτω από τη ζώνη μου… μέσα στο παντελόνι μου… το δάχτυλό σου παραβιάζει το ύφασμα του παντελονιού μου…

Αγγίζεις το λάστιχο του σλιπ μου και εισαγάγεις τα δάχτυλά σου μέσα στο εσώρουχό μου… Το λάστιχο χαλαρώνει… δεν μετανιώνω που αγοράζω λαϊκά, φθηνά εσώρουχα που μπορούν να καταστραφούν με το παραμικρό… Την ίδια στιγμή ανοίγεις το φερμουάρ του παντελονιού μου… Τα φιλιά σου ποτίζουν με σάλια την κοιλιά μου… αισθάνομαι σταγόνες ιδρώτα να κυλούν στο μέτωπό μου… Σηκώνω το χέρι μου για να σκουπιστώ… Μου βγάζεις το παντελόνι και σχεδόν ταυτόχρονα το σλιπ… Ο πούτσος μου κάνει τούμπες από τη χαρά του… Η καυτή γλώσσα σου ξεκινάει ένα ταξίδι από το γόνατό μου μέχρι το εσωτερικό των μηρών μου… Τα χέρια σου ζυγίζουν το βάρος των αρχιδιών μου… εξερευνούν την σκληρότητα του πούτσου μου… Αυτό που σκέφτομαι, ειλικρινά, είναι: «Έλα μωρό μου, μη καθυστερείς… πάρε με τώρα!».

Τα κορμιά μας γλιστρούν πάνω στον καναπέ… απαλοί αναστεναγμοί δραπετεύουν από το στόμα μου καθώς αισθάνομαι τα χείλια του να ελέγχουν το περίγραμμα του πούτσου μου… Η καυτή αναπνοή του κάνει τον πούτσο μου να συσπάται… τον ζεσταίνει… Τα χείλια του βόσκουν πάνω στη ερεθισμένη βάλανό μου… εξερευνούν κάθε εκατοστό του μεγέθους του… του υγρού δέρματός του…

Ανοίγω στον αέρα τα πόδια μου… σε προσκαλώ… το άνοιγμα της κωλοτρυπίδας μου σου δείχνω… θέλω να δείξεις ιδιαίτερη προσοχή σ’ αυτό το σημείο… Η γλώσσα σου βουλώνει την είσοδο της κωλοτρυπίδας μου… θέλω απελπισμένα, τόσο απελπισμένα να τραβήξω μαλακία τον πούτσο μου… να πυροβολήσω με το σπέρμα μου το πρόσωπό σου… Να αισθανθώ το καυτό σπέρμα μου να κυλάει πάνω στα χέρια μου… Η αναπνοή μου σταματάει… Το βλέμμα μου καρφώνεται ξανά στις μπούκλες του…

«Η απόλυτη ομορφιά…», σκέφτομαι… «… υπάρχει κάτι πάνω σου που να μην είναι όμορφο στα μάτια μου…», σου λέω…

Η γλώσσα του βυθίζεται ολοένα και πιο βαθιά μέσα στην κωλοτρυπίδα μου… Κρατώ τα μάτια μου κλειστά… κολυμπώ μέσα σε όνειρο… τα χέρια μου ακουμπώ στο κεφάλι σου, κάνω τσουγκράνα τη παλάμη μου και γραπώνω τις μπούκλες σου… με τα νύχια μου αφήνω ρόδινες γραμμές πάνω στο μέτωπό σου…

Ο πούτσος σου περιμένει να βουτήξει μέσα στην κωλοτρυπίδα μου… να τελειώσει επιτέλους αυτό το ονειρεμένο μαρτύριο της στύσης του… Εισπνέω δυνατά, όσο πιο δυνατά μπορώ… περιμένω με ανυπομονησία το αντάλλαγμα που θα μου δώσεις… Καρφώνεις τον πούτσο σου μέσα μου… αισθάνομαι πως βρίσκομαι στην άκρη ενός βράχου και είμαι έτοιμος να πέσω κάτω… Τα χυμώδη χείλια σου παρενοχλούν τα δικά μου… τα δαγκώνεις σαν να είναι η πιο νόστιμη λιχουδιά του κόσμου…

Ανοίγω αργά τα μάτια μου… «Καταπληκτικό μου μωρό, που έμαθες να γαμάς τόσο ωραία;», σε ρωτάω…

«Γλυκέ μου, αυτό είναι μόνο η αρχή… Θα σε γαμάω έτσι για όλα τα υπόλοιπα χρόνια…», μου λες… «Είσαι έτοιμος;», με ρωτάς…

Τι να απαντήσω τώρα;

