Ετικέτες

Τα χέρια μου από το κορμί του μωρού μου σκαρφαλώνουν στο κεφάλι του… τα δάχτυλα μου μπερδεύονται στις μπούκλες του την στιγμή που τα χείλια του συναντούν τα δικά μου και η γλώσσες μας παγιδεύονται η μια στο στόμα του άλλου… Το μωρό μου σκαρφαλώνει επάνω μου και παίρνει τέτοια θέση μου να του επιτρέπεται η πρόσβασή του στον λαιμό και τα αυτιά μου που τα καταβροχθίζει… αμέσως…
Οι ρόγες του ερεθίζονται από το τρίχωμα του στήθους μου, όπως συμβαίνει κάθε φορά… Η επαφή των ρογών του στήθους σου με τις τρίχες μου δημιουργούν σπινθήρες που βάζουν φωτιά στα κορμιά μας…
Κλείνω τα μάτια, η φωνή μου βγαίνει αδύναμη… αναρωτιέμαι με ποιο τρόπο να αιφνιδιάσω τον πούτσο του… πότε θα είναι η κατάλληλη στιγμή που το χέρι μου θα συγκρουστεί με τον πούτσο του…

3… 2… 1… τον πιάνω…

Τα δάχτυλά μου γραπώνουν το καμπυλωτό κεφάλι του πούτσου του… Σκουπίζω την επιφάνειά του απομακρύνοντας κάθε ίχνος διάφανου σπέρματος… Όση ώρα σκουπίζω τον πούτσο του παρατηρώ το μέγεθός του να αυξάνεται… Ο πούτσος του σηκώνεται όρθιος και με χαιρετάει… Ανενόχλητος συνεχίσω το έργο μου… πειράζω με παιδιάστικη και ταυτόχρονα πουτανίστικη διάθεση τον πούτσο του, ενώ ταυτόχρονα σημαδεύω με το άγγιγμά μου το εσωτερικό των μπουτιών του… Βογκάει και με ικετεύει να του πάρω πίπα… Μπορώ να αισθανθώ την απαίτησή του… να την δω στη γλώσσα του σώματός του… Τα μελιά του μάτια με παρακαλούν… με φωνάζουν κυριολεκτικά…
Χωρίς να χάσω χρόνο, βουρτσίζω μες στη χούφτα μου τα αρχίδια του και του επιτρέπω να βγάλει από τα χείλια του αναστεναγμούς ευχαρίστησης… Την ίδια στιγμή σέρνω τα δάχτυλά μου πάνω στο πρησμένο σαν μανιτάρι κεφάλι του πούτσο του… πάνω στον σκληρό πούτσο του…
Εκφράζει την ευχαρίστησή του δαγκώνοντας τα προκλητικά του χείλια και τοποθετώντας τα χέρια του εναλλάξ πάνω στον σκληρό πούτσο του, το μικρό μου μωρό με βοηθάει να επιβληθώ…
Μαζί… ξεκινάμε να κινούμε ρυθμικά τα χέρια μας πάνω-κάτω στην πρησμένη διέγερση του πούτσου του και του επιτρέπω να αισθανθεί την ένταση να ενσωματώνεται μέσα του…
Το στόμα του προσπερνάει το στήθος μου, ενώ τα μάτια του είναι καρφωμένα στις κινήσεις των χεριών μου… των χεριών του πάνω στον πούτσο του…

Σταματώ… τυλίγω ένα πόδι μου γύρω από το κορμί του… τώρα βρισκόμαστε μύτη με μύτη… Με αυτόν τον τρόπο μπορώ να βλέπω τις αντιδράσεις του προσώπου του…. Μπορώ να δε με τι μοιάζει… πως είναι η έκφραση του όταν γλιστρώ τον πούτσο μου στη στενή κωλοτρυπίδα του…

