Ετικέτες

Με την φλόγα του αναπτήρα φωτίζω το πρόσωπό του… τους ήχους της σιωπής σπάει το γέλιο του… Τα κορμιά μας γυμνά, κοιταζόμαστε επίμονα στα μάτια… τα χείλια μας χαμογελούν… αγκαλιαζόμαστε… το καυτό νερό κυλάει ακόμα στα κορμιά μας… Καθώς τα χείλια μου ακουμπούν στα δικά του, η πείνα μου μεγαλώνει… τα δάχτυλά μου περιπλανιόνται πάνω στο στήθος του… συνεχίζουν την πορεία τους πάνω στο στομάχι του… στην κοιλιά του… στα πόδια του… Την πορεία αυτή την συνοδεύουν μικροί αναστεναγμοί που βγαίνουν από το στόμα του… Το ταξίδι των δαχτύλων μου ζηλεύουν τα χείλια μου… Την ίδια πορεία χαράσσει το στόμα μου πάνω στο κορμί του μωρού μου… ανυπομονώ να δοκιμάσω τη διαφορετική γεύση που έχει κάθε σημείο του σώματός του…

Γλύφω τον πούτσο του… τον φιλώ με στοργή και αγάπη… γλιστρώ ένα δάχτυλό μου στην κωλοτρυπίδα του… Αισθάνομαι ευπρόσδεκτος… Το μωρό μου αποκρίνεται στο άγγιγμά μου… μόνο που δεν στραγγαλίζει το δάχτυλό μου στην προσπάθειά του να το κρατήσει μέσα του… Γλύφω και ρουφώ τον πούτσο του… Την καλύτερη πίπα του προσφέρω… τα δυνατά μου βάζω… το δάχτυλό μου στροβιλίζω μέσα στην κωλοτρυπίδα του… Άλλο ένα δάχτυλο παρεμβάλλω… η κωλοτρυπίδα του παραμένει σφικτή, περιμένω να χαλαρώσει, να αφεθεί… Η γλώσσα μου παίζει με τον πούτσο του μωρού μου… Τα χείλια μου τον κρύβουν, τον καταπίνουν… τον ρουφώ ολόκληρο μέσα μου… Αισθάνομαι τη πρώτη δόνηση… το πρώτο σημάδι πως το μωρό μου είναι έτοιμο να μου δώσει αυτό που θέλω…

Κερδίζω για μια ακόμη φορά… Τα χύσια του, ολόκληρος ποταμός… πηχτά και γλυκά… πνίγουν το στόμα μου… Ανοίγω το στόμα μου, ο πούτσος του δραπετεύει, τα χύσια του φτύνω πάνω στο κορμί του που από τα περίεργα παιχνίδια του φωτός έχει χρώμα πορτοκαλί, το πορτοκαλί της φωτιάς… Φιλώ με τα ποτισμένα από σπέρμα χείλια μου τα δικά του χείλια… Άλλη μια φορά… Με πάθος, με περισσότερο πάθος… Το χείλια μου είναι εξίσου γλυκά με τον πούτσο του μωρού μου… Τρέχω τα δάχτυλά μου ανάμεσα στις μπούκλες του… Τις ανακατεύω…

«Διψώ, Αλέξανδρε… Θέλω να με ποτίσεις, ειδάλλως θα μαραθώ…», μου ζητάει…

Η φωνή του βαθιά, φανερώνει βεβαιότητα και θέληση… Μου ζητάει αυτό που θέλει… Αυτό που απαιτεί… Τα χέρια του με αγγίζουν… Με αγγίζουν μόνο για να βρουν τον σκληρό μου πούτσο… Είναι έτοιμος, όπως πάντα… Το μωρό μου σκύβει… Αφήνει τη γλώσσα του να τρέξει κατά μήκος του πούτσου μου… κάθε τίναγμα της γλώσσας του πάνω στον πούτσο μου με καυλώνει… ένα τεράστιο κύμα ευχαρίστησης με χτυπάει… Τα χείλια του τυλίγονται γύρω από τη σκληρότητα του πούτσου μου ενώ με το ένα χέρι του τραβάει μαλακία τον πούτσο μου… το κινεί πάνω-κάτω… πάλι, πάλι, πάλι…

Χαϊδεύω τα μάγουλά του… Αισθάνομαι τη ζεστασιά τους καθώς κρύβουν μέσα τους τον πούτσο μου… καθώς τον ρουφάνε και τον χώνουν πιο βαθιά…πιο βαθιά… Αισθάνομαι το περιεχόμενο των αρχιδιών μου να αδειάζει… έπειτα από έντονη, άγρια έκρηξη… το σπέρμα μου πλημμυρίζει το στόμα του… Καταπίνει όλο το σπέρμα μου, ξερογλείφεται… Μια σταγόνα δραπετεύει από την ουρήθρα μου, από το κεφάλι του αστραφτερού μου πούτσου και η γλώσσα του μωρού μου την συλλαμβάνει, άμεσα… Με μια αμεσότητα που θα ζήλευε και ο πιο καλός αστυνομικός… Φωνάζω δυνατά ορμώμενος από την ηδονή…

Σκέφτηκα πως κάπου εδώ θα τελειώναμε… Αμ δε! Το μωρό μου συνέχισε να πλένει με τη γλώσσα του τον πούτσο μου… Έπλενε την εστία του ενδιαφέροντός του αδιαφορώντας για τα αρχίδια μου που ήταν επίσης λερωμένα από σπέρμα… Τραβώ τις μπούκλες του… οδηγώ το στόμα του κατευθείαν πάνω στα αρχίδια μου…

Σιωπηλά τα γλύφει… σχολαστικά… πραγματοποιεί την επιθυμία μου… Κλείνω τα μάτια μου και αναπνέω βαθιά… το άρωμα του πνίγει τα πνευμόνια μου… Φωνάζω το όνομά του και καυλώνω ξανά… εξίσου έντονα με τη πρώτη φορά…

Κοιτώ το πονηρό χαμόγελο που σχηματίζεται στο πρόσωπό του τη στιγμή που κάνω προσπάθειες να σηκώσω τον πούτσο μου τραβώντας τον μαλακία… Ψιθυρίζω στο αυτί του τις τρεις αγαπημένες του λέξεις… Το μωρό μου καταρρέει στην ανοιχτή αγκαλιά μου… ψιθυρίζω τις τρεις λέξεις ξανά… στο άλλο του αυτί.

