Ετικέτες

Γλιστράμε από το κρεβάτι στο πάτωμα… το εσώρουχό σου πνίγει τους αστραγάλους σου… Αρπάζω την κουβέρτα και την απλώνω στο πάτωμα για να μη κρυώνουμε… πως έχει αλλάξει έτσι ο καιρός; Πίνουμε και οι δυο βότκα από το μπουκάλι για να ζεσταθούμε… Σου βγάζω τη μπλούζα σου… σε ξελαφρώνω από το εσώρουχό σου… τις αθλητικές σου κάλτσες… Είσαι γυμνός… πραγματικά γυμνός… Βγάζεις το παντελόνι μου… Το κεφάλι σου ξαπλώνεις στο στήθος μου, παίζεις με τις τρίχες του… τα δάχτυλά μου μπερδεύονται στις μπούκλες σου… Οι μόνοι θόρυβοι που ακούγονται είναι από τα αυτοκίνητα που περιστασιακά περνούν… από τη βροχή στη τέντα… από τις ανάσες μας. Τα χέρια μου περπατάνε πάνω στο κορμί σου… σκαρφαλώνουν στον πούτσο σου… στον πούτσο σου που συνεχώς αυξάνει το μέγεθός του…

Παίρνω το χέρι σου και το βοηθώ στράτα-στρατούλα να τρέξει πάνω στο κορμί σου… παίρνω το χέρι σου και το οδηγώ κατευθείαν πάνω στον πούτσο μου… το ευαίσθητο κεφάλι του πούτσου μου χαϊδεύεις στοργικά… Η γλώσσα μου πλένει το πρόσωπό σου… τα χείλια μου φιλούν τον λαιμό σου… Με την άκρη της γλώσσας σου αγγίζεις τη κάθε μου ρόγα χωριστά… το στήθος μου σαλιώνεις…

Τα χέρια σου καρφώνω στο πάτωμα… χαμογελάς… την κοιλιά σου γαργαλάω… τον πούτσο σου στηρίζω. Τον δείκτη του αριστερού σου χεριού γλιστράς ανάμεσα στα χείλια μου… να αναστενάξω από πάθος ζητάς…

«Θέλω να με γαμήσεις, Μιχάλη…», ψιθυρίζω… « έχω ανάγκη να γεμίσεις την κωλοτρυπίδα μου με τον πούτσο σου…», λέω με ειλικρίνεια.

Κινείς το σώμα σου μέχρι να πάρεις θέση ανάμεσα στα πόδια μου… φιλιόμαστε με πάθος… οι γλώσσες μας μπαινοβγαίνουν στα στόματά μας… Αισθάνομαι τον σκληρό πούτσο σου να τρίβεται στην κοιλιά μου… στα πόδια μου… Τυλίγω το πόδι μου γύρω από το κορμί σου… στη πλάτη σου το ακουμπώ… τα χέρια μου πάνω σου κινούνται… Μετατοπίζεις το κορμί σου και εισβάλλεις μέσα μου… επιτίθεσαι με μανία, σαν γενναίος Σπαρτιάτης στην κωλοτρυπίδα μου… τυλίγομαι πάνω σου… Τα χέρια σου τώρα κρατούν το κεφάλι μου… με κοιτάς… η λάμψη του χαμόγελού σου φωτίζει το πρόσωπό μου.

«Είσαι έτοιμος;» με ρωτάς…

«Ναι…», σου απαντώ… «Πάρε με…», συνεχίζω…

Ο πούτσος σου γλιστράει μέσα μου… αργά… απολαυστικά… τον παρακολουθώ σε κάθε κίνησή του… το βλέμμα μου δεν αφήνω από πάνω του… δεν τον αφήνω… τον παρακολουθώ… μέχρι που χάνεται μέσα μου…

«Γάμησέ με… σαν να είναι η τελευταία φορά…», σου λέω… Αυτό που θέλω είναι να με γαμήσεις τόσο τέλεια που πάντα στις εικόνες αυτού του γαμησιού να ανατρέχω όταν τραβώ μαλακία τον πούτσο μου…

Ο πούτσος σου μπαίνει και βγαίνει μέσα μου… αισθάνομαι πως φιλάει την κωλοτρυπίδα μου… πόσο όμορφα κινείται… με πόση χάρη βυθίζεται… Τα κορμιά μας γίνονται ένα… μαζί κινούνται… τις ίδιες επιθυμίες έχουν… οι ίδιοι στεναγμοί βγαίνουν από τα στόματά μας… το ίδιο πάθος μοιραζόμαστε…

Τα χέρια μου αισθάνονται απόλυτα τους μύες της πλάτης σου… του σφικτού σου κώλου… Τα πόδια μου τυλίγω στενά γύρω από το κορμί σου… Ακατέργαστοι ήχοι ακούγονται… ήχοι άγριου γαμησιού… έντονοι ήχοι…. Χύνεις άλλη μια φορά… γενναιόδωρα…

