Με φίλησε, σκληρά, με ένα πάθος που δεν πίστευα ότι υπήρχε μέσα του. Γνωρίζοντας όμως τα συναισθήματά του για μένα δεν είχα άλλη επιλογή, από το να του επιστρέψω το φιλί. Τον τράβηξα κοντά μου. Απαίτησα να χωθεί στην αγκαλιά μου. Τα χείλη του ήταν περισσότερο μαλακά από ποτέ, έσπρωξα τη γλώσσα μου στο στόμα του, απαλά, άπληστα, εξερευνητικά, προσφέροντας όση περισσότερη αγάπη μπορούσα.

Έβαλα τα χέρια μου στα μαλλιά του, βυθίστηκα στη ζεστασιά και στην απαλότητα τους. Ήταν η σειρά του να τραβήξει το σώμα μου με αγριότητα. Βογκώντας, έσπασα το φιλί κι έχυσα λίγο από το σάλιο μου στο αυτί και στο λαιμό του. Μπορούσα να αισθανθώ την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά, όπως οι αρβύλες ενός φαντάρου λίγο πριν τη μάχη. Η επιθυμία μου να απολαύσω τον ερωτισμό του είχε γίνει μια έντονη ανάγκη. Τον κοίταξα στα μάτια. Τα μάτια του έχουν ένα υπέροχο χρώμα, καστανό με κηλίδες πορτοκαλί… ένα χρώμα ζεστό, επιθυμητό…

Τα χέρια του με κρατούσαν σταθερά κοντά του. Τα δάχτυλά του άγγιζαν το δέρμα μου, το στομάχι μου, το στήθος μου. Ένιωσα αμέσως ανήμπορος να αντιδράσω, ανίσχυρος. Ένιωσα να χάνω τον εαυτό μου, και μάλιστα δεν με ένοιαζε. Έκλεισα τα μάτια μου, αφού πρώτα απομνημόνευσα το πρόσωπό του, το βλέμμα του. Στη συνέχεια, ένιωσα τα χέρια του μέσα στο παντελόνι μου. Ούτε που κατάλαβα πότε μου το κατέβασε… Έχοντας τα χέρια του πάνω μου, άκουσα να βγαίνει από το στόμα του μια γκρίνια, ένα κλαψούρισμα… Έσκυψε πάνω μου και πίεσε το κορμί μου με το δικό του. Με φίλησε στο στέρνο και στους ώμους πάνω από το πουκάμισο.

Άνοιξα τα μάτια… αντίκρισα το βλέμμα του… τις πορτοκαλί κηλίδες στο καστανό των ματιών του…

Παύση.

