Με ένα τέντωμα του κορμιού από τα βάθη του ύπνου αναδύομαι
Το πρώτο πράγμα που ακούω είναι ο ήχος της βροχής που πέφτει.
Έχεις φύγει…
μα το άρωμα σου στα ρουθούνια μου κουβαλώ
από τα σεντόνια… τσαλακωμένα θύματα του άγριου γαμησιού μας πριν από δυο ώρες.
Το κεφάλι μου ακουμπώ στο μαξιλάρι που έχεις σφραγίσει με το κεφάλι σου…
Η μυρωδιά από τα λουσμένα σου μαλλιά
Ο ιδρώτας σου που λέκιασε τα σεντόνια
Όλες οι αναμνήσεις του έρωτά μας.
Ο πούτσος μου σαν όπλο των Σπαρτιατών τεντώνεται κάτω από τα σεντόνια
Πονάει ακόμα από το άγγιγμά σου
Οι συνέπειες της μαλακίας που μου χάρισες είναι ακόμα ορατές.
Ξαπλώνω αναπαυτικά τηλεφωνώντας σε να γυρίσεις…
Η βροχή συνεχίζει να πέφτει,
μ’ ένα ρυθμό σταθερό… μη φυσιολογικό
Σταγόνες της εισβάλλουν μέσα από το ανοιχτό παράθυρο
Τα μάτια μου κλείνουν ξανά από τη κούραση… για ένα μισάωρο
Η μουσική της βροχής με ξυπνάει και πάλι
Ο ήχος των βημάτων σου ενώ πλησιάζεις αυξάνουν την επιθυμία μου…
Η πόρτα ανοίγει και κλείνει…
Ανασηκώνομαι και σε κοιτώ που μπαίνεις μέσα
Οι μπούκλες σου βρεγμένες… λουσμένες από τη βροχή
Το χαμόγελό σου μαρτυράει το πόσο απόλαυσες τον περίπατό σου… έστω και χωρίς εμένα.
Σε χαιρετώ… βιαστικά πετάς στη καρέκλα το βρεγμένο σου μπουφάν
Σηκώνομαι… αγκαλιαζόμαστε στη μέση του δωματίου
Οι σταγόνες της βροχής από πάνω σου στάζουν πάνω στις τρίχες του στήθους μου…
… δροσίζουν τον περήφανο πούτσο μου.
Τα χείλια σου… το πρόσωπό σου… δροσιά…
Μια λεπτή γραμμή από σύντομα, σκαστά φιλιά χαρίζεις στον λαιμό μου,
στο στήθος μου
Σε κάθε ρόγα μου ξεχωριστά σταματάς
και μετά…
…προχωράς.
Οι μπούκλες σου κολλάνε πάνω στο σώμα μου… δροσερές σταγόνες κυλάνε πάνω στα πόδια μου.
Γονατίζεις μπροστά μου σαν ιππότης των παραμυθιών και το στόμα σου σαν ξύλινο τραινάκι φτάνει σιγά-σιγά στον προορισμό σου.
Τον πούτσο μου τον αναγκάζεις να συσπάται… βουρτσίζοντάς τον στο αξύριστο μάγουλό σου…
Η γλώσσα σου βολτάρει γύρω-γύρω από τη βάση του πούτσου μου…
Με γρήγορες και συνοπτικές κινήσεις, το χέρι σου αρπάζει τον πούτσο μου και τον τραβάει… πάνω στην κοιλιά μου τον ακουμπάς…
… και τον γλύφεις…
Γλύφεις με αφοσίωση το μέγεθος του πούτσου μου…
Πέρα-δώθε… πέρα-δώθε… αργά κινείται η γλώσσα σου πάνω στα αρχίδια μου… προστατεύει την ευαισθησία της βαλάνου μου…
Οι κινήσεις σου επαναλαμβάνονται…
Συχνά-πυκνά η γλώσσα σου πλησιάζει το κεφάλι του πούτσου μου
Κατά μήκος του πούτσου μου τρέχει…
Απαλά…
Ευγενικά…
Γλύφεις τα υπολείμματα του σπέρματος που έχυσα λίγες ώρες πριν.
Εξασφαλίζοντας το γεγονός πως ο πούτσος μου λαδώθηκε καλά με το σάλιο σου
Χωρίς να έχεις καμία υποχρέωση
Από απλή ευχαρίστηση το κάνεις.
Τα αρχίδια μου σφίγγονται
Αισθάνεσαι τον όγκο του σπέρματός μου να πλησιάζει
Ο λαιμός σου ικετεύει για τα χύσια μου.
Με το ένα χέρι χουφτώνεις τα αρχίδια μου…
Τα χείλια σου γλιστρούν πάνω στον πούτσο μου.
Χύνω…
Ο στεναγμός της αποδοχής σου
Ο στεναγμός της επιθυμίας μου
έρχονται εις γάμου κοινωνία με τον στεναγμό της απελευθέρωσης.
Οι σπασμοί του πούτσου μου εξασθενίζουν…
Βγάζεις το θηρίο μου από τα σύνορα του στόματός σου…
Επιστρέφουμε στο κρεβάτι
Με το στήθος μου ως μαξιλάρι για το κεφάλι σου
Ακούμε τη βροχή να πέφτει.

