Αγαπητέ εραστή,

Το κορμί σου είναι ξαπλωμένο στο κρεβάτι

Η ομορφιά σου εκτίθεται μπροστά μου

Στέκεσαι με τα μάτια κλειστά…. μέσα στη χαρά

Το δέρμα σου είναι μαλακό στην επαφή του με τα χείλη μου

… μεταξένιο στην επαφή του με τη γλώσσα μου

Οι γοφοί σου αρχίζουν να κινούνται

καθώς η απόλαυση αρχίζει

Τα χέρια σου γλιστρούν στα μαλλιά μου

και το σώμα σου αλέθει το δικό μου

Η γεύση σου γίνεται ανάγκη μου

Ο ιδρώτας του κορμιού σου είναι η τροφή μου

Οι μηροί σου βουρτσίζουν τα μάγουλα μου

καθώς το δεξί σου πόδι γλιστράει στην πλάτη μου

Ακούω την ανάγνωση των επιθυμιών σου

Εκλιπαρώ να σημαδέψεις με τα νύχια σου το δέρμα μου

Τα δόντια σου βυθίζονται στη σάρκα μου

Πέφτουμε στο κρεβάτι

Τα λόγια σου δεν είναι πια ευγενικά

διεγείρουν όμως τον εγκέφαλό μου

Μπορώ να αισθανθώ την αλλαγή του σφυγμού σου

Ο ρυθμός της αναπνοής σου επιταχύνεται

Το στόμα μου αναλαμβάνει δράση

Τα χέρια μου τώρα αρχίζουν να απολαμβάνουν το κορμί σου

… όλα αυτά που μπορείς να δώσεις

Τα δάχτυλά μου σκαρφαλώνουν στους μύες σου

Το κρεβάτι τρίζει…

καθώς φτάνουμε στο σημείο της ακραίας έκστασης

Το κορμί σου τρέμει στο άγγιγμα μου

Επαναλαμβάνω τις κινήσεις μου μ’ αυτή ακριβώς τη σειρά:

Πρώτα γλείφω… σιγά – σιγά

Μετά τρίβω με τα χείλια μου… αργά…

Γνωρίζω πολύ καλά τι σου αρέσει

Το ένα μου χέρι γλιστράει στο στήθος σου

Ερεθίζω τις ρόγες σου

Δεν υπάρχει καμία ευγένεια τώρα σε ό,τι κάνω…

Ακουμπώ το στόμα μου στο δικό σου

Λατρεύω τη βύθιση της γλώσσας σου μέσα μου

Νιώθω τον παλμό να σφύζει…

Μια θολούρα περνάει από τα μάτια σου

καθώς τα δόντια μου βυθίζονται στο στήθος σου

Η εξαίσια κραυγή σου καταρρίπτει κάθε προηγούμενη ένταση του ήχου

Ο πόνος είναι στιγμιαίος

Αισθάνομαι την καρδιά σου να χτυπάει δυνατά

Το στόμα σου παραμένει σταθερά σφραγισμένο…

Μου χαμογελάς με τα μάτια σου

Στη συνέχεια θα δεις το σοκ που θα πάθεις όταν θα εισβάλλω μέσα σου

… όταν ενωθούν τα κορμιά μας.

