Εξερευνώντας το κορμί, η σάρκα γίνεται πιο επιθυμητή.

Χάδια και φιλιά συνωστίζονται στο στήθος.

Οι ρόγες σκληραίνουν από την αδιάκριτη αφή,

από τα αδίστακτα πιπιλίσματα της γλώσσας

που μετακινούνται από το ένα στήθος, στο άλλο,

ενώ τα δόντια ροκανίζουν και ρυμουλκούν και τα δάχτυλά περιφέρονται.

Τα βογγητά πνίγουν τη σιωπή.

Τα κορμιά σπαρταρούν…

Τα χείλια κάνουν κρουαζιέρες μοιράζοντας φιλιά

Από την ένταση των αναστεναγμών του καταλαβαίνω τι τον ευχαριστεί…

Έχοντας το κεφάλι ανάμεσα στα πόδια του, εισπνέω τη μυρωδιά του

Τα μάτια μου μουσκεύονται…

Η γλώσσα μου μεθάει…

Τέτοια γεύση σπάνια συναντάς στις μέρες μας.

Οι χυμοί του είναι γλυκοί και πικάντικοι…

Η καρδιά δουλεύει με γρήγορους ρυθμούς…

Οι ανάσες ξεχύνονται…

Το κορμί του τρέμει, σαν να γίνεται σεισμός

Φωνάζει το όνομά μου

Τα βογγητά αναβλύζουν από το στόμα του

Τα δάχτυλά μου γλιστρούν στην υγρασία του κορμιού του.

Σηκώνομαι και φιλώ απαλά το πρόσωπό του, τα χείλη του, και στη συνέχεια τη μύτη του

Φιλώ τα βλέφαρα, το μέτωπο…

Χτενίζω με τη γλώσσα μου τις ιδρωμένες, αδέσποτες τρίχες

ψιθυρίζοντας ένα γλυκό “Σ’ αγαπώ”

κλείνοντας πονηρά το μάτι…

