Ετικέτες

Στην απαλή, σχεδόν βελούδινη υφή του δέρματός σου, αφρούς από τα σάλια μου αφήνω… Βλέπω τα πόδια σου να ανοίγουν σιγά-σιγά… προκλητικά… ακολουθώντας τις οδηγίες που ψιθυρίζω στο αυτί σου… Ο τρόπος που ανοίγεις τα πόδια σου σαν να είσαι ρομποτάκι με κάνει να χαμογελάσω… Τα χέρια σου απλώνεις προς το μέρος μου, το άγγιγμά μου επιθυμείς… Γονατίζω… σύρομαι μπροστά του… σύρομαι πάνω στο κορμί του, ανάμεσα στα ανοικτά του πόδια… Η πικάντικη μυρωδιά του πούτσου του, του υγρού πούτσου του αναμιγνύεται με το άρωμα του αφρόλουτρου… άρωμα πατσουλί… Δεν έχω αποφασίσει αν πρέπει να γαμήσω ή να γλείψω την κωλοτρυπίδα του… Αρνούμαι να κάνω ή το ένα ή το άλλο… Από μέσα μου θέλω πιο πολύ να καταβροχθίσω τον πούτσο του και μετά να τον γαμήσω… Να εξερευνήσω και να υγράνω την κωλοτρυπίδα του με τη γλώσσα μου και μετά να χώσω μέσα του τον πούτσο μου…
Ζεσταίνω την είσοδο της κωλοτρυπίδας του με την αναπνοή μου… Τα χείλια μου ιδρώνουν ακουμπώντας πάνω του… ανασαίνω βαριά… Θα πνίξω την πείνα μου με το πάθος που πηγάζει από τα βάθη της κωλοτρυπίδας του… Αργά… με το χάδι της ανάσας μου και το άγγιγμα της γλώσσας μου εισβάλω μέσα του… η ηδονή είναι τόσο εκτυφλωτική που χάνω το φως μου… για μια στιγμή… δεν βλέπω τίποτα… Τα δάχτυλά μου γλιστρούν ένα-ένα μέσα στη στενή του κωλοτρυπίδα καλλωπίζοντας τις μικρές τρίχες που έχουν φυτρώσει στα αναχώματά της… Τα δάχτυλά μου, επιδέξια… ικανά… σαν να είναι υπαινιγμός του πούτσου μου τον αγγίζουν…
Μετατοπίζω το κορμί μου ώστε να μπορεί να με αγγίζει κι αυτός… Το βλέμμα μου εστιάζω στις άκρες των δαχτύλων του που τραβούν αργά μαλακία τον πούτσο μου… τον πρησμένο πούτσο μου που σύντομα θα σβήσει τη λάγνα δίψα της κωλοτρυπίδας του μωρού μου χύνοντας μέσα του… Με τρυφερότητα φιλώ και γλύφω τα χείλια του, χρωματίζω… κάνω πιο έντονο το κόκκινο χρώμα τους με τα σάλια μου… Φιλιόμαστε σαν πεινασμένοι… σαν κάποιος να μας έχει στερήσει το δικαίωμά μας για ένα φιλί… Γλείφουμε ο ένας τα χείλια του άλλου προτού συναντηθούν οι γλώσσες μας… Στα γόνατα στηρίζομαι σαν να προσεύχομαι, τα χέρια μου στηρίζω πάνω στα χέρια του… Το μωρό μου με έντονη την σεξουαλική πείνα στα μάτια του και σκούρα τα μάτια του από την αναμονή ανοίγει το στόμα του περιμένοντας τις σταγόνες του νέκταρ που τα αρχίδια μου ετοιμάζουν μόνο γι’ αυτόν… Οι χυμοί του οργασμού μου εκσφενδονίζονται στο πρόσωπό του προσέχοντας να μη στοχεύσω τα μάτια του… Η αναπνοή του σταματάει… Τον πνίγω στο σπέρμα…

