Τα βήματά του ακούγονται από μακριά…

Έρχεται…

Κάθομαι σε μια καρέκλα και περιμένω, πίνοντας κρασί από το ποτήρι, το οποίο ακουμπώ στο γόνατο μετά από κάθε γουλιά…

Πλησιάζει…

Τα μακριά του μαλλιά και οι μπούκλες που πέφτουν ως κύματα χαϊδεύουν στοργικά τους ώμους του…

Σκέφτομαι ότι τα δάχτυλά μου με ευκολία θα γινόντουσαν επαίτες με μοναδικό στόχο να τα χτενίσουν

Βγάζω τη γλώσσα μου και ξεσκονίζω από τη γεύση του κρασιού, τα ζεστά, υγρά χείλια μου

Αισθάνομαι ένα μούδιασμα στη μύτη…

Ένα ντροπαλό χαμόγελο κάνει την εμφάνισή του στο στόμα μου

Παίρνω μια βαθιά ανάσα

Τα μάγουλά μου βάφονται ενστικτωδώς ροζ

Σηκώνομαι…

Θέλω να βρεθώ στο πλευρό του

Τον αγκαλιάζω…

Ασκώ στη μέση του μια απαλή συμπίεση δένοντάς την με τα χέρια μου

Στα μάτια μου είναι φανερή η σφοδρή επιθυμία…

Στα μάτια του δεν μπορεί να κρυφτεί το πάθος..

Αγκαλιάζω με τις παλάμες μου τους γοφούς του…

Τα δάχτυλά μου ξεκινούν να βαδίζουν στο ατελείωτο μήκος των ποδιών του…

Χαμογελάει και οι μπούκλες του λικνίζονται…

Σηκώνω τα χέρια μου και οδηγώ τα δάχτυλά μου μέσα στα μαλλιά του

Παίρνω μια πρώτη γεύση από την πυκνότητά τους

Σκύβω και τα βουρτσίζω απαλά με τα χείλια μου

Αισθάνομαι ένα ρίγος…

Είμαι βέβαιος πως και αυτός ριγεί…

Τα δάχτυλά μου καψαλίζονται στην επαφή τους με τη σάρκα του

Φιλιόμαστε ξανά, και ξανά, και ξανά…

Σπάμε το μακρόσυρτο φιλί μόνο όταν αισθανθούμε ότι τα πνευμόνια μας ζητούν απεγνωσμένα να γεμίσουν με οξυγόνο…

Ένας βρυχηθμός βγαίνει από το στόμα μου

Η επικοινωνία μεταξύ μας επιτρέπει να μη μιλάμε εμείς αλλά μονάχα τα κορμιά μας

Εκστασιασμένοι και οι δυο, γλιστράμε ο ένας στην αγκαλιά του άλλου

Οι ανάσες μας είναι ικανές να ζεστάνουν όλο το δωμάτιο

Οι καρδιές μας χτυπούν τώρα μ’ ένα ταχύτερο ρυθμό

Γκρινιάζουμε, αναστενάζουμε, λαχανιάζουμε… ευχαριστημένοι

κρατώντας ο ένας τον άλλο… σφιχτά…

Η θερμότητα του πάθους τυλίγει και τους δυο μας στις φλόγες

Οι χυμοί μας σμίγουν και ανακατεύονται

Χέρια και πόδια περιπλέκονται

Παρασυρόμαστε στο χείλος της αβύσσου της έκστασης

Πέφτουμε…

