Ο ήλιος έχει κρυφτεί πίσω από τον ορίζοντα.

Σε κοιτώ στα μάτια, και αυτό που μπορώ να δω είναι αγάπη, μόνο αγάπη…

Τα χέρια σου έχουν τυλίξει το λαιμό μου σαν να είναι κασκόλ

Το βλέμμα σου μου δείχνει το βαθμό της επιθυμίας σου για μένα…

Τα χείλη μου αγγίζουν τα δικά σου, στη συνέχεια η γλώσσα μου αναλαμβάνει να τα ανοίξει.

Τραβιέσαι κοντά μου καθώς φιλιόμαστε.

Τα δάχτυλά σου χαϊδεύουν απαλά το πίσω μέρος του κεφαλιού μου, χαμηλά, λίγο πιο πάνω από τον αυχένα

Η γλώσσα σου χαϊδεύει τη δική μου τόσο απαλά.

Με γδύνεις, σε γδύνω…

Με οδηγείς στο κρεβάτι με ένα χαμόγελο.

Σε φιλώ και πάλι. Τα χέρια μου δεν σταματούν να σε χαϊδεύουν.

Μουρμουρίζεις όλα όσα μπορείς να κάνεις για μένα.

Τα χείλη μου καλύπτουν ευτυχισμένα τις ρόγες σου.

Θηλάζοντας τις γεύομαι τον έρωτα, σαν να είναι το γάλα σου.

Εσύ φιλάς το κεφάλι μου, χαϊδεύεις τα μαλλιά μου και εκφράζεις την αγάπη σου τρυφερά.

Έτσι όπως κάνουμε έρωτα, το πάθος χτίζει μια φωλιά για τα κορμιά μας

κάτω από το χλωμό φως του φεγγαριού.

Σου ψιθυρίζω το πόσο σ’ αγαπώ… Σ’ αγαπώ πάρα πολύ.

Διακηρύσσουμε την αγάπη μας.

έως ότου ξημερώσει.

