Ο αέρας προσκολλάται στη λάμψη του ιδρώτα που κυλάει στα κορμιά μας

Τα δάχτυλά σου παιχνιδιάρικα καρφώνονται στη σάρκα μου.

Η διακριτική φωτεινότητα του φεγγαριού κάνει το όμορφο πρόσωπό σου να ακτινοβολεί

Χαμογελώ πονηρά… ξεσηκώνοντας το δικό σου χαμόγελο

Τυλίγεις τα χέρια σου γύρω από τη μέση μου και με τραβάς κοντά σου

Ακούω το γδούπο που κάνει η καρδιά σου

καθώς από τη θέση που βρίσκεσαι μπορείς να φιλήσεις την κορυφή του κεφαλιού μου

Σε κοιτώ, και πάλι γοητεύομαι από τα μάτια σου

Ακόμα κι αν κλείσω τα δικά μου μάτια, θαρρώ πως θα μπορώ να τα βλέπω

Τα χείλη σου απέχουν ένα ή δύο δευτερόλεπτα από τα δικά μου

Το φιλί σου είναι τρυφερό στην αρχή

Η γλώσσα σου χορεύει με τη δική μου

Αλλά μόλις τα δάχτυλά μου ξεκινούν την περιπλάνησή τους μέσα στα μαλλιά σου

και τα δικά σου δάχτυλα σκάβουν τη μέση μου

η λαγνεία εκρήγνυται…

και το φιλί γίνεται παθιασμένο.

Με φιλάς σαν να είσαι αρπακτικό

Τα πόδια μου λυγίζουν και πέφτω στο πάτωμα

Πέφτεις κι εσύ απαλά πάνω μου

Τα χείλη σου ακόμα πιέζουν τα δικά μου

Τα χέρια σου αγκαλιάζουν το πρόσωπό μου

Ένας αναστεναγμός δραπετεύει από τα χείλια μου

Έχω συνειδητοποιήσει τι πρόκειται να συμβεί…

Πάντα έτσι -σιγά, σιγά- ξεκινάς για να αποκτήσεις το αντικείμενο του πόθου σου

Εμένα…

Κοιτώντας με προκλητικά περιμένεις την έγκριση μου

Θαρρώ πως το σώμα μου ανταποκρίνεται χωρίς τη θέλησή μου

Και το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι δεν θέλω να σταματήσεις

Σπασμωδικά, με κάθε κίνησή σου, με αναστατώνεις…

Σε κάθε βλέμμα σου, μ’ ένα κλείσιμο του ματιού μου, ενδεικτικό, σε ενθαρρύνω

Σε ενθαρρύνω να μη διστάσεις.

Μια γρήγορη και ρηχή αναπνοή βγαίνει από το στόμα μου

Ευχαριστώ το Θεό που με προίκισε με καλά αντανακλαστικά

Τα κορμιά μας αλληλοεπικαλύπτονται…

Επιζητώ μια σχεδόν οδυνηρή παράταση της διείσδυσής σου για να πάρω μια ανάσα ακόμα

Τα χέρια μου πιάνουν τους ώμους σου για υποστήριξη

Οι κραυγές μας συγχρονίζονται

Σε κάθε ώθηση σου μπαίνεις ολοένα και πιο βαθιά μέσα μου

μέχρι να μπορώ να αισθανθώ την αγάπη σας

Κολυμπάς μέσα μου… με χάρη

Ακούγοντας την καρδιά σου καταλαβαίνω την αξία του ανθρώπου που έχω ερωτευτεί…

Εσένα…

