Θα σου σφίγγω τα χέρια, σαν να ήσουν ένα παιδί που ήταν χαμένο και βρέθηκε.

Θα ρίξω το βλέμμα μου στο πρόσωπό σου τόσο έντονα που το κατακόκκινο χρώμα του αίματος που κυλάει στις φλέβες σου, θα απλωθεί στα μάγουλά σου.

Θα επιστήσω την προσοχή μου στο χαμόγελό σου, αυτό που σε κάνει να ξεχωρίζεις ανάμεσα σε μια θάλασσα από αγνώστους.

Θα συνθέσω μουσική για την παρουσία σου, για να ντύνονται με νότες κάθε φορά που έρχεσαι κοντά μου.

Θα μάθω να παίζω βιολί, μόνο και μόνο για να κατανοήσω τη γλώσσα της καρδιάς σου όταν μιλάει. Θα σου ψιθυρίσω κάτι. Άκουσε το προσεκτικά…

Τα αστέρια θα αναστενάξουν κάθε φορά που θ’ ακουμπώ τα χείλια μου στα δικά σου. Το παγιδευμένο φως του ήλιου θα ξεπροβάλει ως αχτίδα από τα μάτια σου.

Θα επηρεάσω τη θερμοκρασία του σώματός σου σκεπάζοντας το με το δικό μου.

Θα σε κάνω να γελάσεις με την καρδιά σου, μέχρι να νιώσεις να κυλούν δάκρυα από τα μάτια σου.

Θα χαϊδέψω τα μαλλιά σου λίγο προτού σε πνίξω στην αγκαλιά μου.

Θα περιμένω να μεθύσω από τα σάλια σου φιλώντας τα σαρκώδη σου χείλια.

Θα υφάνω φτερά για να πετάξεις μαζί μου σε μέρη συναρπαστικά, έστω και με την σκέψη.

Θα σ’ αγαπώ μέχρι να εξαφανιστούν ένα εκατομμύριο μικρά αστέρια.

Θα σ’ αγαπώ…

Αυτές είναι οι πρώτες μου δεσμεύσεις για σένα…

