Συλλαμβάνεις τα τρεμάμενα χείλη μου,

μ’ ένα γενναιόδωρο, αισθησιακό σου φιλί.

Απελπισμένα και ξεδιάντροπα τρίβεσαι στο κορμί μου

κάνοντας γνωστή τη σφοδρή επιθυμία σου να βρεθείς μέσα μου.

Αισθάνομαι καλά την αυξανόμενη θερμοκρασία του κορμιού σου

Τα χάδια σου απλώνονται, κινούνται αδιάκριτα…

Χαϊδεύοντας, ανοίγεις το φερμουάρ του παντελονιού μου

Αγγίζοντας, ανακαλύπτεις την υγρασία του εσωρούχου μου

Τα δάχτυλά σου είναι σωστοί επαγγελματίες, τελικά…

Τα πάντα βρίσκονται στο χέρι σου…

Δεν υπάρχει δρόμος επιστροφής…

Οι αναστεναγμοί μου είναι ήχοι που δεν μπορείς να αγνοήσεις.

Με μια κίνηση μου κατεβάζεις το παντελόνι

Κρατάς στοργικά το εσώρουχο μου

Το κατεβάζεις κι αυτό με μια κίνηση, αστραπιαία…

Το φοράς στο κεφάλι σου ως τρόπαιο.

Μετά, με κοιτάς βαθιά στα μάτια

καθώς η αναπνοή σου γίνεται βαριά… και ο ήχος της τραχύς

Η ανάγκη σου να βρεθείς μέσα μου κατακλύζει τα πάντα

Λαχταρώ κι εγώ να σου δοθώ…

Σπρώχνεις δυνατά…

Τι σκληρό σφυροκόπημα!

Οι αναστεναγμοί μου ακούγονται ολοένα και πιο βραχνοί…

Για μια στιγμή… σταματούν… χάνονται…

Είναι η στιγμή της απόλυτης απόλαυσης της διείσδυσής σου

Είναι η στιγμή της συνειδητοποίησης του μεγέθους σου

Τα παλιρροϊκά κύματα του οργασμού σου κατακλύζουν κι εμένα…

Νιώθω τα σπλάχνα μου να καίγονται

Το κορμί σου τρέμει, υποδεχόμενο την απελευθέρωση του σπέρματος σου

Σε λίγο θα το δω να αναβλύζει, θα το αισθανθώ

Η επίτευξη της επιθυμίας σου θα σφραγιστεί με αμοιβαία επιφωνήματα ικανοποίησης.

