Η αγάπη είναι πολλά πράγματα…

Είναι τα ναι μου και τα όχι του, όταν εκφράζονται με εντιμότητα που συνήθως κυλάει άφθονη από τη γλώσσα.

Είναι ο τρόπος που με κοιτάει όταν, με το ένα χέρι ανάμεσα στα πόδια του, ψιθυρίζω ακόμη και τις πιο λανθασμένες λέξεις.

Αγάπη είναι να είμαστε ξαπλωμένοι ο ένας δίπλα στο άλλο, κουρασμένοι για οτιδήποτε άλλο από τον ύπνο, και μια λάμψη στα μάτια μας, όπως ο ήλιος το πρωί, να μην μας επιτρέπει να κοιμηθούμε.

Αγάπη είναι η σιωπή και οι κραυγές, είναι οι θυσίες, και οι συμβιβασμοί που πρέπει να έχουμε στο πρόγραμμα, γιατί καλή είναι η λαχτάρα, καλό είναι και το πάθος, αλλά δεν αντέχουν στη μάχη με τις δύσκολες αποφάσεις και τους συμβιβασμούς που η ίδια η ζωή επιβάλλει. Δεν υπάρχει θλίψη χωρίς μεγάλη αγάπη.

Η αγάπη είναι το χαμόγελό του, που με καθησυχάζει, ταυτόχρονα όμως είναι και μια φευγαλέα πινελιά που μου λέει ότι μπορώ να κλάψω για ώρες ακόμα κι όταν όλα είναι εντάξει.

Είναι το φιλί του στη νύχτα που με σώζει από έναν εφιάλτη που βλέπω.

Είναι το χέρι του στο μάγουλο μου που με αναγκάζει να δει τη συμπόνια στα μάτια του.

Είναι τα χείλη του πάνω στο στήθος μου όταν θέλει να με ηρεμήσει.

Στη δουλειά, στο μετρό, μόνος στο σκοτάδι ή όταν περιβάλλομαι από φίλους, η αγάπη είναι το σπίτι μου, μια διεύθυνση που κάνω τα πάντα για να τη θυμάμαι.

Είναι η ζεστή φωτιά και το δροσερό αεράκι.

Η αγάπη είναι η ομπρέλα όταν βρίσκεσαι στο επίκεντρο μιας καταιγίδας, ένα ουράνιο τόξο όταν η βροχή σταματά και τα σύννεφα φεύγουν μακριά…

Η αγάπη είναι πολλά πράγματα…

