Δεν θέλω λουλούδια. Θέλω μόνο εσένα. Σε χρειάζομαι.

(Συχνά ξεχνάμε αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε.

Χρειαζόμαστε το πάθος και την επιθυμία να κρατήσουμε την αγάπη ζωντανή)

Ένας όμορφος άντρας με περιμένει στο σπίτι.

Είχα υποσχεθεί να του δώσω το δώρο του μ’ ένα χορό.

Φτάνω στο σπίτι με χνουδωτά αρκουδάκια και γλυκά.

Είχε ψιθυρίσει χθες: “Σε παρακαλώ μην μου αγοράσεις λουλούδια.

Θέλω μόνο εσένα. Σε θέλω, έτσι, απλά επειδή σε χρειάζομαι…

Χρειάζομαι να σε συντρίψουν η επιθυμία και η αφή μου

Θέλω να λαχταρήσεις με το φιλί μου

Ακολούθησε με στον παράδεισο του πάθους…

…φωνάζοντας το όνομά μου.

Αντιμετώπισε με σαν να είμαστε πρωτάρηδες στην αγάπη.

Δεν θέλω όμορφα λουλούδια.

Θέλω να γυρίσεις γρήγορα στο σπίτι και να πέσεις στα χέρια μου.

Μόνο αυτό θέλω για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου”.

Χαμογελώ και φέρνω στο στόμα μου κοντά στο δικό του.

Φιλώ γλυκά τα χείλη του.

Του λέω: “Θα γιορτάσουμε στο κρεβάτι μέχρι αργά το απόγευμα”

Υπόσχομαι να τον αγαπώ σήμερα και αύριο… και πάντα, για πάντα.

