Ετικέτες

… είπα στο μωρό μου επιστρέφοντας από το πάρτι και δεν είχα καμία αμφιβολία πως δεν θα τα κατάφερνε. Με άρπαξε με τα δυνατά του χέρι και με φίλησε… άγρια, δυνατά, με πάθος… Τα χείλια του πίεσαν τα δικά μου τόσο πολύ που τα αισθάνθηκα να μουδιάζουν. Η γλώσσα του πίεζε τα χείλια μου ώστε να εισχωρήσει μέσα στο στόμα μου και όταν τελικά κατάφερε να μπει ήρθε αντιμέτωπη με τα δόντια μου… Δάγκωσα τρυφερά τη γλώσσα του, ανταπέδωσα τα φιλιά του με την ίδια δύναμη που μου τα είχε δώσει κι αυτός… Τα χέρια του είχαν οργανώσει ένα τρελό χορό πάνω στο κορμί μου και ξεφάντωναν… με γδύνει σιγά-σιγά από την αμφίεση του νίντζα… του βγάζω σιγά-σιγά τη στολή του Ζορρό… Είμαστε και οι δυο γυμνοί, απαλλαγμένοι από τις αποκριάτικες αμφιέσεις μας… τα χέρια μας έχουν πλέον πλήρη πρόσβαση στα κορμιά μας και συγκεκριμένα στα σημεία αυτά που μας αρέσει να αγγίζει ο ένας τον άλλο. Τα χέρια του μωρού μου είχαν κρεμαστεί πάνω στα αρχίδια μου, τα τραβούσε… το τραβούσε σαν να ήθελε να τα ανεξαρτητοποιήσει από το υπόλοιπο σώμα… τα τσιμπούσε με δύναμη… Αναστέναξα και πέταξα ένα μαξιλάρι στο κεφάλι του για να τον αποσπάσω από τη βασανιστική διαδικασία του τραβήγματος των αρχιδιών μου στην οποία με υπέβαλλε…
Ξέρω πόσο πολύ με θέλει το μωρό μου και πόσο ανεξέλεγκτες είναι οι κινήσεις του… Για το μωρό μου όλα είναι ένα παιχνίδι, ακόμα και ο έρωτας… Όλα πάνω μου τα βλέπει σαν παιχνίδια… όπως τα μικρά παιδιά που σχεδόν στραγγαλίζουν μια γάτα, όχι επειδή την μισούν και θέλουν να τη σκοτώσουν, αλλά επειδή την αγαπούν και θέλουν να εκφράσουν την ένταση της αγάπης τους… Έτσι κάνει και το μωρό μου… Καταλαβαίνω τις επιθυμίες του… αναγνωρίζω τις ανάγκες του… Αισθάνομαι όλα τα συναισθήματά του όχι μόνο μέσω του αγγίγματός του, αλλά και από το βλέμμα του… από το προκλητικό βλέμμα του που όταν τα κοιτώ τεράστιες φλόγες πάθους διακρίνω μέσα του.
Του ανταποδίδω την βία με βία… Αρπάζω τον πούτσο του με σαφή διάθεση να τον ξεριζώσω… τον τραβάω προς το μέρος μου… φιλιόμαστε… και των δυο μας τα κορμιά είναι ιδρωμένα… ζεστά… καυτά…
Το μωρό μου με ξαπλώνει ανάσκελα στο κρεβάτι και μου ανοίγει τα πόδια… το σπέρμα έρρεε από τον πούτσο μου πάνω στα αρχίδια μου… Το μωρό μου σκύβει και ανταμείβει το κεφάλι του πούτσου μου μ’ ένα δυνατό, σκληρό, υγρό φιλί. Τον αρπάζει με το ένα του χέρι, με το άλλο μαζεύει τα αρχίδια μου… Χώνει το πρόσωπό του πάνω στην κωλοτρυπίδα μου ρουφώντας την με τόσο πάθος και τόσο ενθουσιασμό που με κάνει να φωνάξω δυνατά από τη χαρά μου… Η στύση του πούτσου του μαρτυράει την έναρξη ενός υπέροχου οργασμού που εύχομαι να διαρκέσει ώρες… Η κωλοτρυπίδα μου είναι τόσο καυτή… το μωρό μου ομολογεί πως την βλέπει σαν βραστήρα που βγάζει αχνούς… Είναι μια παρομοίωση που με καυλώνει… με καυλώνει σε απίστευτο βαθμό… Ο πούτσος του μωρού μου με πλησιάζει… ανατριχιάζω… βασανιστικά κυλάει γύρω-γύρω από την κωλοτρυπίδα μου… ζαλίζομαι από την απόλαυση… Το μωρό μου αναρριχάται πάνω μου, με διατάζει να του γλείψω τον πούτσο, να του τον φιλήσω γλυκά και τρυφερά και να ρουφήξω την σταγόνα του σπέρματος που έχει βουλώσει την σχισμή του… Υπάκουσα πρόθυμα… με πρωτοφανή λαιμαργία απολαμβάνω την γεύση του πούτσου του και του σπέρματός του όχι επειδή ανέκαθεν μου αρέσει, αλλά επειδή με διέταξε να το κάνω… Και γιατί να μη το κάνω… Στα τόσα εκατοστά του πούτσου μου η γλώσσα μου μπορεί για ώρες ατελείωτες να απασχολείται… Το πρόσωπό μου γέμισε σπέρμα την ίδια στιγμή που ο πούτσος του μωρού μου είχε καθαριστεί σχολαστικά από τη γλώσσα μου…
Κάθομαι αναπαυτικά και ρουφώ με τόση αφοσίωση τον πούτσο του σαν η ζωή μου να εξαρτάται από αυτόν… σαν να είναι η φιάλη οξυγόνου που χρησιμοποιούσε ο πατέρας μου κάθε βράδυ για να μπορεί να αναπνέει… Εκμεταλλεύομαι αυτά τα λίγα λεπτά της ώρας μετά την εκσπερμάτιση που ο πούτσος του μωρού μου διατηρεί την σκληρότητά του… τον γλύφω για τελευταία φορά… αφήνω την γλώσσα μου να κυλήσει κατά μήκος του πούτσου του και τον ρουφώ… την τελευταία γουλιά σπέρματος καταπίνω… Δεν θέλω να τον παρατήσω… Δεν θέλω να σταματήσουμε… Η αναπνοή μου είναι βαριά… Ο πούτσος μου στητός… Αρπάζω το μωρό μου από τα μαλλιά, του τα ανακατώνω… τον κάνω θύμα του έντονου παροξυσμού μου… Τον αρπάζω και τον κατευθύνω προς τον πούτσο μου… Εννοείται πως δεν υπάρχει εναλλακτική πρόταση προορισμού… Βυθίζω τον διψασμένο πούτσο μου στο υγρό γεμάτο σάλια στόμα του μωρού μου… Τον αφήνω να φωνάζει, όσο βέβαια του επιτρέπει ο μεγάλος, πρησμένος πούτσος μου…Τον οδηγώ αργά… πολύ αργά μέσα στο στόμα του… κουδουνίζω με την άκρη του πούτσου μου τις αμυγδαλές του μωρού μου… Ήθελα να τον γαμήσω από το στόμα… Να τον γαμήσω σκληρά… Κι αυτός το γνώριζε… Αρπάζοντάς τον από το κεφάλι ελέγχω τις κινήσεις του, οδηγώ τα χέρια μου πάνω του… ηλεκτρίζω το δέρμα του κορμιού του με το άγγιγμά μου… Ξαφνικά, χωρίς να τον προειδοποιήσω τον κεραυνοβολώ με μια ικανοποιητική ποσότητα σπέρματος… Το καταπίνει με μανία… με όρεξη… το γλυκό μου αγόρι…

