Ετικέτες

Μωρό μου… σου είπα σήμερα πόσο πολύ σε θέλω; Θέλω να με πάρεις στην αγκαλιά σου και να με κρατήσεις σφικτά… σφικτά ώστε να μη με χάσεις… σφικτά ώστε ν’ ακούσω τη καρδιά σου όταν θα ακουμπώ το κεφάλι μου πάνω στο στήθος σου… Θέλω να συρθώ πάνω σου, να ακουμπήσω τα χέρια μου στον λαιμό σου… να ενώσω τα χείλια μου με τα δικά σου. Θέλω να σε φιλήσω… να σε φιλήσω παθιασμένα… οι γλώσσες μας να πειράζουν η μια την άλλη. Θέλω να καθίσω στα γόνατά σου, όπως καθόμουν μικρός στα γόνατα του πατέρα μου… αντί για παραμύθια, λόγια αγάπης ν’ ακούσω από το στόμα σου… Τα χέρια μου θα βάλω κάτω από το πουκάμισό σου, θα χαϊδέψω το στήθος σου, τα δάχτυλά μου θα πειράξουν τις ρόγες σου…

Έτσι όπως θα κάθομαι στα γόνατά σου θέλω να αισθάνομαι το μέγεθος του πούτσου σου να αυξάνεται… τεράστιος να γίνεται… μμμμ… μπορείς να αισθανθείς πόσο καυλωμένος είμαι κι εγώ; Όχι, μην με αγγίζεις… Να με αισθανθείς θέλω…

Θέλω ν’ ακούσω να αναστενάζεις από την απόλαυση… Να αναστενάζεις καθώς θα ξεκουμπώνω τα κουμπιά του παντελονιού σου… Ένα-ένα θα τα ξεκουμπώνω… Ο πούτσος σου είναι τόσο σκληρός… τόσο τεράστιος… τεντώνεται στη προσπάθειά του να απελευθερωθεί, να βγει έξω από το εσώρουχό σου… Τον βλέπω… ξεπροβάλλει από το άνοιγμα του μπόξερ σου… Σκύβω και πιπιλίζω τον πούτσο σου με την άκρη της γλώσσας μου… χώνω τη γλώσσα μου στην ουρήθρα σου, δοκιμάζω τη γεύση σου… Σ’ έχω καυλώσει… το ξέρω… Να με αρπάξεις θέλω… να με τραβήξεις… να με φιλήσεις με δύναμη… τα χείλια σου να κυλήσεις στο στήθος μου… τη γλώσσα σου να τινάξεις πάνω στις ρόγες μου…

Θέλω να γονατίσεις… Να γονατίσεις και να τραβήξεις προς τα κάτω το σλιπάκι μου… Ο πούτσος μου τεντώνει το ύφασμα, ικετεύει να τον βγάλεις έξω… Πάρε τον στο χέρι σου… πιάσε απαλά τα σφικτά μου αρχίδια… Τα σφικτά μου αρχίδια, δεν είναι αρκετά σφικτά, μωράκι μου; Γλύψε τα αρχίδια μου, ρούφηξέ τα… άκουσε τα βογγητά μου… Βάλε τον πούτσο μου στο στόμα σου… το ευαίσθητό κεφάλι του πούτσου μου πρώτα… ολόκληρο στη συνέχεια… σιγά-σιγά… Τρέξε τη γλώσσα σου κατά μήκος του πούτσου μου… πάνω-κάτω… πάνω-κάτω… κανένα σημείο του μην αφήσεις παραπονεμένο… Βάλε τον ολόκληρο στο στόμα σου… ολόκληρο, μη σε εμποδίσουν οι τρίχες… δεν μπορείς να φανταστείς πόσο θαυμάσια αισθάνομαι… Θέλω να μου μιλάς… να μιλάς και να μου παίρνεις πίπα… να μου μιλάς και να σε γαμάω από το στόμα… να μου μιλάς και να χώνω βαθιά τον πούτσο μου στο στόμα σου…

Θέλω να με κοιτάς… να με κοιτάς προσεκτικά… να με κοιτάς κι ας έχω τα μάτια μου κλειστά… τα έχω κλειστά γιατί απολαμβάνω αυτό που κάνεις… Άκουσε με… Σου λέω πως θέλω να ρουφάς πιο δυνατά τον πούτσο μου… πιο γρήγορα…πιο ρυθμικά… Τα αρχίδια μου φυλάκισε στη χούφτα σου… τράβηξέ μου τα… τράβηξέ μου τα με την ίδια δύναμη που τραβώ κι εγώ τα μαλλιά σου… Θέλω να ακούσεις προσεκτικά τους ήχους των κορμιών μας… τα λόγια μου… Θέλω να ακούσεις προσεκτικά την προειδοποίηση μου… σου λέω πως θα χύσω… Θα χύσω το πολύτιμο σπέρμα μου μέσα στο στόμα σου… Θέλω να καταπιείς όλα τα χύσια μου… όλα… μέχρι τη τελευταία σταγόνα… Τα πόδια μου θα τρικλίζουν καθώς θα χύνω… στα κάγκελα του κρεβατιού θα στηρίζομαι μέχρις ότου ολοκληρώσω… Θέλω να συνεχίσεις να ρουφάς και να γλύφεις κάθε σταγόνα σπέρματος που βγαίνει από τον πούτσο μου… και μετά… θέλω να με φιλήσεις… να με φιλήσεις και να δοκιμάσω τη γεύση του σπέρματός μου… Τράβηξέ με στην αγκαλιά σου ξανά… άφησέ με να ακούσω τους χτύπους της καρδιάς σου… τη πιο ποιοτική μουσική που έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου… Χαμογέλασέ μου…

Μωρό μου… μου είπες σήμερα πόσο πολύ με θέλεις;

