Υπάρχουν σημεία του κορμιού του πιο πρόθυμα από τα υπόλοιπα στα χάδια μου

Τα μικροσκοπικά εξογκώματα στις ρόγες του στήθους του, για παράδειγμα, που στέλνουν μηνύματα ανατριχίλας κατά μήκος της σπονδυλικής στήλης του.

Ή τα μπούτια του που χρειάζονται και αντέχουν τα τραχιά τσιμπήματα…

Η γύμνια του απλώνεται μπροστά μου.

Το κορμί του είναι έτοιμο… Λαχανιάζω, λαχανιάζουμε μαζί

Τα δάχτυλά μου, τα νύχια μου, οι παλάμες μου γλιστρούν πάνω στο δέρμα του

Τα μάτια του κλείνουν, καθώς χαϊδεύω και τσιμπάω τις κορυφές των ρογών του.

Το βλέμμα μου ατενίζει με επιθυμία τους κοιλιακούς του.

Τα χέρια του σκάβουν το στρώμα του κρεβατιού, οι κραυγές του νικούν τη σιωπή του δωματίου.

«Πιο πολύ…», ψιθυρίζει στο αυτί μου.

Χάντρες ιδρώτα κυλούν στο μέτωπό του, στάζουν στις πλευρές του προσώπου του, καθώς τα δάχτυλά μου χορεύουν, ερευνούν και στριφογυρίζουν στο κορμί του, εκτελώντας ένα σόου μόνο για αυτόν.

Ακούω το απίστευτο σφυροκόπημα της καρδιάς του.

Κυλάει φωτιά στις φλέβες του.

Υπάρχουν σημεία του κορμιού του πιο πρόθυμα, πιο ταιριαστά στο ύφος των πειραγμάτων μου

Η αποστολή μου είναι να φέρω την ευχαρίστηση, ενώ ο εσωτερικός του κόσμος θα σπάζει σε μικρά, μικροσκοπικά κομμάτια.

Σφίγγει τους μυς του, τα βογγητά του ακούγονται από βαθιά μέσα του.

Τα χάδια συνεχίζονται και είναι έντονα, παρατεταμένα, αισθησιακά.

Ένα χαμόγελο ομορφαίνει περισσότερο το πρόσωπό του.

Ξέρω ότι πάντα θα υπάρχουν σημεία του κορμιού του πιο πρόθυμα από τα υπόλοιπα στα χάδια μου.

