Ετικέτες

Στεκόμαστε ο ένας απέναντί στον άλλο χωρίς να αγγιζόμαστε… Τον χαϊδεύω με την ανάσα μου… με χαϊδεύει με την ανάσα του. Αισθάνομαι τα δάχτυλά του να περπατάνε σαν εργατικά μυρμήγκια πάνω στο πρόσωπό του… Μέσα στα μάτια του βλέπω ζωγραφισμένη την αγάπη μας… Πάνω στο στόμα του διαβάζω τα συναισθήματά του… Η μύτη μου μεθάει πίνοντας το άρωμα του κορμιού του… Με τραβάει κοντά του… Επιτέλους τα κορμιά μας ενώνονται… Η γλυκιά υγρασία του κορμιού του αποθηκεύεται στους πόρους του δέρματός μου… Κάθε μου κύτταρο του κορμιού μου λιώνει καθώς το χέρι του μωρού μου προελαύνει νικηφόρα πάνω μου…
Τα στόματά μας ανοίγουν… Οι γλώσσες μας σπρώχνονται όπως οι γριές όταν καταφτάνουν στο λιμάνι της Τήνου… Συγκινητικά τριψίματα των ρογών του με το χέρι μου του προσφέρω… Πυρετός με πιάνει… Με αγγίζει παντού… τον αγγίζω παντού… Με αγγίζει και τον αγγίζω μέχρις ότου κάθε προεξέχον κομμάτι της σάρκας μας σκληρύνει και σηκωθεί όρθιο… Τρίβουμε τους πούτσους μας μέσα στις χούφτες μας… μαλακία τους τραβάμε… τους γλείφουμε… τους δοκιμάζουμε…Αυτό είναι το μεγαλείο του έρωτα μεταξύ δυο αντρών… και τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί του… Άγριος, αγνός, αντρίκιος, φυσικός, έντονος…

