Το κορμί μου είναι έτοιμο να παραδοθεί.

Σαγήνευσε με όσο θα σε παρακαλώ, όσο θα σε ικετεύω.

Χρησιμοποίησε με

Πίεσε με

Δελέασε με

Πείραξε με

Γείωσε με

Πάρε τη γεύση της υγρής προσφοράς μου.

Ρούφηξε με, πιες με

… έως ότου λυγίσουν τα γόνατα μου από την αδυναμία.

Θήλασε την ευαισθησία των ρογών του στήθους μου

Βασάνισε το σώμα μου, ικανοποιώντας με σουρεαλισμό τις αισθήσεις μου.

Γλείψε με, με τις σαρωτικές κινήσεις της γλώσσας σου.

Δείρε με,

Λύγισε το κορμί μου πάνω στα γόνατά σου και δώσε σκαμπίλια στο σφριγηλότατο πισινό μου

… καθώς τα πνευμόνια μου θα προσποιούνται ηχητικά την έλλειψη οξυγόνου.

Δείρε με μέχρι που τα μάτια μου γεμίσουν με μια βροχή δακρύων

και το στόμα μου μ’ ένα πλήθος χαρούμενων κραυγών.

Κάνε κατάχρηση του κορμιού μου

Πάρε με από πίσω

Πάρε με, με το μακρύ, παχύ ανδρισμό σου,

Οργίασε…

Κάνε με να ουρλιάξω

Φέρε μου το σεισμό στο κορμί μου

Παραδίδομαι.

Άφησέ με να το κάνω!

