Χτενίζω με τα δάχτυλά μου τα μαλλιά σου προς τα πίσω, σπρώχνοντας τον πούτσο μου στο στόμα σου… προσπαθώντας να χωρίσω στα δυο τα χείλια σου… Γονατισμένος μπροστά μου, γυμνός, με το ένα σου χέρι στηρίζεσαι στο πάτωμα και με το άλλο στραγγαλίζεις τη βάση του πούτσου μου τη στιγμή που προσεγγίζω το εσωτερικό του στόματός σου…

Σε τραβάω από τα μαλλιά, γυρίζω το κεφάλι σου ώστε να αντιμετωπίσεις το βλέμμα μου, γέρνεις ελαφρά προς το μέρος μου, τσιμπάς με τα δάχτυλά σου τις ρόγες μου… χτυπάς με τις παλάμες σου το στήθος μου…

Μου λες να συγκεντρώσω την υγρασία της κωλοτρυπίδας σου σέρνοντας μέσα και έξω της την άκρη του πούτσου μου… Με συμβουλεύεις και με κοιτάς… Με κοιτάς… Γλύφεις τον πούτσο μου, τυλίγεις γύρω από το ευαίσθητο κεφάλι του τη γλώσσα σου, ο πούτσος μου τραντάζεται… είναι ο μοναδικός μάρτυρας της δικής σου επιθυμίας… Σαλιώνεις το μάγουλό μου… με ρωτάς αν μου αρέσει το γλείψιμό σου… με ρωτάς…

Πόσο άγριος, πόσο σκληρός έχεις γίνει… Κρατάς στη χούφτα σου το βάλανο του πούτσου μου, το χέρι σου κινείται κατά μήκος του πούτσου μου… Σου λέω να καθαρίσεις τον πούτσο μου γλείφοντάς τον… Σου λέω να ανοίξεις το στόμα σου ώστε να δω τη γλώσσα σου να βυθίζεται στο σπέρμα που έχεις αποθηκεύεσαι στο στόμα σου… Σου λέω να με κοιτάξεις στα μάτια… Σου λέω τη πρόθεσή μου να χύσω ξανά… να χύσω ξανά μέσα στο στόμα σου… στο πρόσωπό σου… στο λαιμό σου… Σου λέω τη πρόθεσή μου να χύσω παντού πάνω σου… Ο πούτσος μου συγκινητικά συσπάται… λαχανιάζω.

Στο τέλος… γλείφεις τη βάλανο του πούτσου μου… σκουπίζεις τα χύσια σου από το πρόσωπό σου… Κάθομαι στο πάτωμα… κάθεσαι αναπαυτικά στη πολυθρόνα… ανοίγεις τα πόδια σου… σου επιτίθεμαι… νικώ την αναπνοή σου, την κάνω δική μου.

