Θέλω να σ ‘αγαπώ όπως…

Θέλω να σ ‘αγαπώ όπως τα μωρά όταν μαθαίνουν να αγαπούν.

Αυτό σκέφτομαι καθώς γδύνεσαι με τα φώτα αναμμένα, επιτρέποντάς με να βλέπω το μελαχρινό δέρμα σου και το μεγαλείο του αρρενωπού σου κορμιού. Το βλέμμα μου κολυμπά στην ομορφιά σου και κρατά στο μυαλό μου εικόνες – θησαυρούς, κειμήλια ανεκτίμητα στο χρόνο. Χορεύεις στη μουσική του σφυρίγματός μου, αναστατώνοντας με για πολλοστή φορά με τον ερωτισμό σου. Μαζί μ’ εμένα σε χαζεύουν το φεγγάρι και τα αστέρια και τα σύννεφα που παραμέρισαν. Με ξεσηκώνεις με το χαρούμενο γέλιο σου.

Με αργό βηματισμό σε πλησιάζω και σε φέρνω κοντά μου. Μεθώ με τη μυρωδιά του δέρματος και των μαλλιών σου. Ο εναγκαλισμός μας είναι πιο ζεστός από ποτέ. Είναι καυτό το σώμα σου από κοντά.

Στα αμέσως επόμενα λεπτά, καταρρέουμε στο κρεβάτι, πάνω στα λινά σεντόνια και τις πικέ κουβέρτες. Τα χείλια σου τα έχει σφραγίσει η γεύση του κόκκινου κρασιού που ήπιες μισή ώρα πριν. Καθώς τα φιλώ, ταυτόχρονα τα γλείφω, και δοκιμάσω τη γεύση που σίγουρα είχε το νέκταρ που έπιναν οι Αρχαίοι πρόγονοί μας… Τα κορμιά μας ενώνονται και κινούνται μαζί ως ένα…

«Είσαι τα πάντα για μένα», σου λέω…

Θέλω να σ’ αγαπώ όπως…

Θέλω να σ’ αγαπώ όπως κι τώρα, όσο θα εξακολουθούμε να χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλον…

… κι εύχομαι να κρατήσει για πολύ, πολύ καιρό ακόμα.

