Ετικέτες

Μπορώ και να τρελαθώ έχοντας συνεχώς στο μυαλό μου τον πούτσο σου… Η βελούδινη υφή του δέρματός του που πάνω του γλιστράνε τα δάχτυλά μου… το ντροπαλό πετσάκι που ξεφλουδίζει την ευαίσθητη και μελανή βάλανο σου… τη βάλανο του πούτσου σου που αστράφτει από το σπέρμα που σταγόνα-σταγόνα κυλάει… λευκό σαν μαργαριτάρι.

Θέλω τον πούτσο σου τόσο πολύ στο στόμα μου… να με πλημμυρίσει με τα χύσια του.

Θέλω τον καταπληκτικό και επιθετικό όγκο του πούτσο σου να σιδερώσει… να ισιώσει τη γλώσσα μου… να τρυπήσει τα μάγουλά μου… να γκρεμίσει κάθε γωνία των χειλιών μου… να ξεκρεμάσει τις αμυγδαλές μου… πόνο να με γεμίσει… πόνο έως ότου τα μάτια μου γεμίσουν με δάκρυα… έως ότου το δωμάτιο γεμίσει με κραυγές και βογκητά.

Θέλω η ανάσα μου να κοπεί, ο πανικός να ζωγραφιστεί στα μάτια μου. Τα χέρια σου να τυλίξεις γύρω από το κεφάλι μου καθώς όλα τα εκατοστά του πούτσου σου θα βρίσκονται μέσα στο στόμα μου… βαθιά στον λαιμό μου… θα με καθοδηγείς με ευγένεια να καταπιώ το σπέρμα σου… θα με καθοδηγείς… τη σωστή γωνία θα ψάχνεις να βρεις για να συνεχίσω να φιλοξενώ τον πούτσο σου στο στόμα μου…

Θέλω να πιω όλο το σπέρμα σου. Δείξε μου… μάθε μου πως θα καταπίνω… μωρό μου…

