Στέκεται εκεί… στην πόρτα…
Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά… τόσο δυνατά που δεν ξέρω τι πράγμα να βρω για να παρομοιάσω το χτύπο της…
Ο ήχος την αναπνοής μου θυμίζει αυτόν της αγριεμένης θάλασσας ή καλύτερα του ορμητικού ποταμιού ή μάλλον αυτόν του καταρράκτη που σχηματίζεται μέσα στους βράχους…
Τίποτα δεν είναι ήρεμο πάνω μου…
Περιμένω το άγγιγμά του… περιμένω τα χέρια του να ακουμπήσουν κάθε κύτταρο του γυμνού δέρματός μου…
Ένα θερμό συναίσθημα ξεκινάει από τα πέλματα των ποδιών μου και διαδίδεται με αστραπιαία ταχύτητα μέχρι τον εγκέφαλό μου…
Στο κέντρο του στήθους μου οι τρίχες μου κυματίζουν από την βαριά μου ανάσα…
Στέκεται από πάνω μου… τώρα…
Ακούω τον ήχο των ρούχων του καθώς ξεντύνεται…
Η μυρωδιά του aftershave του επιτίθεται στα ρουθούνια μου…
Ξαπλώνει δίπλα μου… είναι εδώ… στο πλάι μου…
Τον φωνάζω με το όνομά του και του δίνω έναν θερμό εναγκαλισμό σαν να είναι καπετάνιος που κατάφερε να δέσει το πλοίο σ’ ένα ασφαλές λιμάνι…
Βρέχει με γλυκά φιλιά το πρόσωπό μου…
Φιλάει παθιασμένα τα χείλια μου…
Μπορώ να αισθανθώ τον πούτσο του να αυξάνεται… σαν πάθος…
Αυξάνεται όσο με πλησιάζει…
Τα δάχτυλά του επιπλέουν πάνω στο κορμί μου με τρόπο τόσο συγκινητικό που τολμώ να του φανερώσω όλες τις κρυμμένες, μυστικές θέσεις του σώματός μου που όταν τις ακουμπήσει κάποιος, ακόμα και άθελά του, καυλώνω…
Με τραβάει κοντά του… ακόμα πιο κοντά..
Αισθάνομαι τη ζεστασιά του κορμιού του…
Έχω την αίσθηση πως θα εκραγεί ξαφνικά σαν ηφαίστειο… βγάζοντας αντί για λάβα… καυτό σπέρμα…
Εξερευνά κάθε σημείο του κορμιού μου, σταματώντας λίγα λεπτά προτού χύσει…
Τα χύσια του… σαν παλίρροια σκεπάζουν το σώμα μου…
Χάντρες ιδρώτα σχηματίζονται πάνω στο μέτωπό μου… Ο ιδρώτας από το κορμί του πέφτει σε μεγάλες ποσότητες πάνω στο στήθος και στο στομάχι μου…
Χαμηλώνει το κορμί του… Το φέρνει σε θέση παράλληλη πάνω από το δικό μου…
Σηκώνει το κεφάλι του… Τα μάτια του γέρνουν ελαφρώς προς τα πίσω…
Προσπαθώ να επιπλεύσω, να κολυμπήσω ακαθοδήγητος σε μια θάλασσα πάθους που την δημιούργησαν τα χύσια μας…
Σκεπάζει με μικρά, σύντομα φιλιά το πρόσωπό μου και τον λαιμό μου…
Με κοιτάζει στα μάτια και χαμογελά… Ξέρει πως το χαμόγελό του ήταν αυτό που μ’ έκανε να τον αγαπήσω την πρώτη φορά …
Αυτό με κάνει να συνεχίζω μέχρι σήμερα να τον αγαπώ…

