Ετικέτες

«Κλείσε τη μπαλκονόπορτα, μωρό μου… έχει κρύο…», του είπα και τράβηξα την κουβέρτα ψηλά έως το πηγούνι μου…
Περπάτησε μέχρι την άκρη του κρεβατιού αργά, κοιτάζοντάς με στα μάτια… Ο αέρας που περνούσε μέσα από τη μπαλκονόπορτα παρέσυρε τις κουρτίνες… Σταμάτησε ακουμπώντας τα χέρια του πάνω μου, ενώ τίναξε το κεφάλι του κάνοντας τις μπούκλες του να χοροπηδάνε…
«Όχι…», μου είπε…
«Τι σημαίνει όχι;», ρώτησα…
«Σημαίνει ακριβώς αυτό… ΟΧΙ…», μου είπε και τράβηξε την κουβέρτα ξεσκεπάζοντάς με…
Αμέσως έσπευσα να ανασηκωθώ, να απλώσω τα χέρια και να ανακτήσω την κουβέρτα, αλλά δεν ήμουν τόσο γρήγορος όσο το μωρό μου…
Με τα επιδέξια χέρια του, με άρπαξε από τους καρπούς και έδεσε γύρω τους τα δάχτυλά του ακινητοποιώντας τα… εξασφαλίζοντας τη καλή διαγωγή τους… Ήξερε ότι θα δοκίμαζα να απελευθερωθώ ώστε να σκεπαστώ ξανά με την κουβέρτα και γι’ αυτό το λόγο έσφιξε πιο δυνατά τα χέρια μου…
«Κρυώνεις;», με ρώτησε…
Η φωνή μου έσπασε απότομα…
«Φυσικά και κρυώνω…», του απάντησα…
Σύρθηκε αργά πάνω στο κρεβάτι πλησιάζοντάς με επικίνδυνα…
«Δεν θα έπρεπε…», μου είπε και αρπάζοντας αυτή τη φορά τους αστραγάλους μου, άνοιξε τα πόδια μου…
Έκλεισα τα μάτια…
Έσκυψε και έτρεξε την γλώσσα του πάνω στο πόδι μου, ξεκινώντας από τον αστράγαλό μου και τελειώνοντας στο σημείο που κατέληγαν τα κρεμαστά μου αρχίδια… Αναστέναξα, σχεδόν αθόρυβα, αισθησιακά και ανατρίχιασα… Ανατρίχιασα γιατί φύσηξε την ανάσα του πάνω στον σηκωμένο, σαν ράβδο, πούτσο μου κάνοντας μια σταγόνα σπέρματος να ξεφύγει πριν την ώρα της… Το κορμί μου έτρεμε… Φύσηξε ξανά πάνω στον πούτσο μου και με την γλώσσα του διαπίστωσε πόσο υγρός ήδη ήταν…
«Κρυώνεις;», με ρώτησε ξανά χωρίς να απαντήσω αμέσως…
«Μμμ, λίγο…», μουρμούρισα…
Κύλησε τα λίγο τα χέρια του πάνω στα πόδια μου και τα τύλιξε, στη συνέχεια, γύρω από τα μπούτια μου… Η γλώσσα του κατέβηκε στον πούτσο μου και έγλειψε με σκληρότητα τα φουσκωτά σαν φραντζολάκια αρχίδια μου… Μετά, φύσηξε ξανά… απαλά… πάνω στον πούτσο μου σαν να ήταν κεράκι σε τούρτα γενεθλίων…
«Κρυώνεις τώρα;», με ρώτησε για τρίτη φορά…
Βογκούσα ασθμαίνοντας, αλλά κατάφερα να απαντήσω:
«Όχι…»
Έσυρε την γλώσσα του γύρω από την είσοδο της κωλοτρυπίδας μου και προχώρησε ένα βήμα παραπέρα χώνοντάς την μέσα και κινώντας την με ρυθμούς πυρετώδεις… Η γλώσσα του γλίστρησε μέσα στη μεταξωτή υφή της κωλοτρυπίδας του, υγραίνοντάς την με το σάλιο του που περιστασιακά εκτόξευε φτύνοντας… Σε λίγο… για την επόμενη ώρα, συγκεκριμένα… τα κορμιά και των δυο μας έσταζαν ιδρώτα και ήταν έτοιμα να εκραγούν…
Ενώ ο πούτσος του ήταν χωμένος βαθιά, μόλις κατάλαβα που η στιγμή της εκσπερμάτωσης πλησίαζε, τραβήχτηκα ώστε να γλιστρήσει έξω και να εκραγεί χύνοντας πολλά κυβικά εκατοστά καυτού, κολλώδες σπέρματος…
Κουρασμένος, προς στιγμήν, κατέρρευσε πάνω μου…
Ακούμπησε τα χείλια του πάνω στο αυτί μου και με ρώτησε:
«Μη μου πεις πως κρυώνεις ακόμα;»
Φυσικά, δεν πήρε καμία απάντηση…

