Η ανάσα μου αρωματίζεται από το άρωμα της αγάπης που είναι τόσο έντονο, τόσο δυνατό

Η μυρωδιά της αγάπης που εισπνέουν τα ρουθούνια μου, προέρχεται από εσένα, είναι πράγματι η ουσία σου.

Ο αγωνιστικός ρυθμός της καρδιάς ξεκινά τη στιγμή που μ’ αγκαλιάζεις.

Μ’ αυτόν τον τρόπο ακόμα και το βαθύ σκοτάδι μετατρέπεται σ’ ένα φωτεινό, γεμάτο χρώματα πρωινό.

Σε κοιτώ ως ηδονοβλεψίας, λέγοντας σου λόγια που λίγο καιρό πριν ήταν άρρητα,

Κάθε σου φιλί καταστέλλει την ανάγκη της δίψας

Μετασχηματίζομαι μέσα από τη λάμψη των ματιών σου.

Αναζωογονητικό είναι το πρώτο τρυφερό άγγιγμα σου.

Γεννά μέσα μου πλήθος κυμάτων πάθους.

Ακόμη και σήμερα, μετά από τόσα χρόνια, με αφήνει σε κατάσταση μέθης

καθώς ο ερωτισμός σου αισθησιακά εκχέεται μέσα μου.

Το γενναιόδωρο χαμόγελο και τα γεμάτα μυστικισμό μάτια σου,

το όμορφο πρόσωπό σου και η κόσμια χάρη σου,

το ρομαντικό σου προφίλ και τα γλυκόλογα που λες

υπόσχονται πως τίποτα κι αυτό το βράδυ δεν θα πάει στραβά.

Ερεθίζομαι ερωτικά κάθε φορά που αναπνέεις,

κάθε φορά που η αύρα σου βουρτσίζει το σώμα μου.

Ποθώ να βρεθείς μέσα μου και πάλι,

η λαχτάρα μου αυτή τη φορά είναι πιο έντονη, εκφράζεται με την πληρέστερη μορφή της.

Κάθε φορά που μπαίνεις στο κορμί μου, αναδύεις μια γλυκιά μυρωδιά,

όπως το λουλούδι μετά από την καταιγίδα.

