Κάθομαι απέναντί σου, στην άλλη πλευρά του καναπέ, παλεύω με τον εαυτό μου να μη σου σχίσω τα ρούχα ωθούμενος από το ερωτικό πάθος που μ’ έχει κυριεύσει, όπως κι εσένα… Θέλω να συρθώ και να έρθω κοντά σου… Θέλω να συρθώ και να καταλήξω στην αγκαλιά σου… να σε καβαλικέψω… να πιέσω τον πούτσο μου πάνω στον δικό σου πούτσο, δείχνοντάς σου πόσο καυλωμένος είμαι…
Κινείσαι πιο κοντά…
Αισθάνομαι σαν να μ’ έχει χτυπήσει αστραπή…
Οι γλώσσες μας συναντιούνται σ’ ένα φρενιτιώδες πρώτο φιλί, τόσο καυτό, που μου πέρασε από το μυαλό πως τα χείλια μου καψαλίστηκαν… ελαφρώς… Το πόδι μου χόρεψε για λίγο πάνω στο κορμί σου και στηρίχτηκε τελικά λίγο πάνω από τη μέση σου… Με τράβηξες στην αγκαλιά σου, σαν να είχες διαβάσει τόση ώρα τις σκέψεις μου… Η εντυπωσιακή διόγκωση του πούτσου σου κρυμμένου μέσα στο τζιν παντελόνι σου, επιβεβαίωσε τις υποθέσεις που έκανα… Το μόνο που θα μπορούσα να κάνω τώρα, για να βοηθήσω στη διατήρηση της στύσης του πούτσου σου, είναι να τον πειράξω λίγο με την γλώσσα μου και να…
Τα χέρια σου βρίσκονται στο κεφάλι μου, ψαχουλεύουν τα μαλλιά μου… τις αξύριστες τρίχες στα μάγουλά μου… στον λαιμό μου… στο στήθος μου όπου οι ρόγες μου είναι ήδη ερεθισμένες από την αναμονή…
Μου αρέσει πως βογκάς όταν γλείφω τον λοβό του αυτιού σου… Γλιστρώ τα χέρια μου πάνω κάτω στο παντελόνι σου λέγοντάς σου πόσο σφικτός και καλογυμνασμένος είναι ο κώλος σου… Αναρωτιέμαι αν μπορείς να αισθανθείς, αν μπορείς να καταλάβεις πόσο μ’ έχεις καυλώσει ήδη…
Λαχανιάζεις καθώς ξεκινώ ν’ ανοίγω το φερμουάρ του παντελονιού σου, ικετεύοντάς με να το κάνω γρηγορότερα… Υπακούω και θαυμάζω το εντυπωσιακό, τεράστιο μέγεθος του σκληρού πούτσου σου που ξεγλιστρά από το σλιπ σου και ακουμπάει πρώτα στα χέρια μου και αργότερα στα γόνατά μου μιας και παίρνω την κατάλληλη θέση για να τον γλείψω… Παίρνοντάς τον στο στόμα μου κάνω μια επίδειξη του ταλέντου μου… του ταλέντου της γλώσσας μου…
Αναρωτιέμαι αν ήξερες όλα αυτά τα «άτακτα» πράγματα που σκεφτόμουν…

