Ετικέτες

Το μωρό μου είναι ξαπλωμένος, γυμνός, στο κρεβάτι μας…
Ξαπλώνω κι εγώ, επίσης γυμνός…
Ξέρω πόσο μεγάλα και στρογγυλά είναι τα αρχίδια μου γιατί καθώς περπατώ ταρακουνιούνται σαν τις μπάλες στο χριστουγεννιάτικο δέντρο όταν τις έκανε επίθεση η Νεφέλη… Είναι γεμάτα φρέσκο, μυρωδάτο σπέρμα που ανυπομονεί να εκτοξευθεί… Ο πούτσος μου σηκώνεται ψηλά σχηματίζοντας μια καμπύλη που προσελκύει το βλέμμα του…
«Θα ήθελες να σου κάνω λίγο μασάζ στη πλάτη, μωρό μου;», τον ρωτάω για μη ξεκινήσουμε χωρίς προκαταρκτικά το γαμήσι μας… Τον ρωτάω γλυκαίνοντας τη φωνή μου… Τον ρωτάω γνωρίζοντας ότι δεν θα αρνηθεί…
«Ναι…», μου απαντάει…
Παίρνω το βαζάκι με το αρωματικό ζελέ και αφού τρίψω μια ποσότητα ενώνοντας τις παλάμες μου, το απλώνω στη πλάτη του…
Τον χαλαρώνω… το μασάζ που του κάνω είναι τόσο κατευναστικό… με τον τρόπο και τις τεχνικές που μ’ έχει διδάξει… Τα χέρια μου ανακαλύπτουν όλους τους μυς του κορμιού του… αργά, αλλά σταθερά… Καθώς του κάνω μασάζ, ο πούτσος μου πέφτει πάνω του και τα πόδια μου ακινητοποιούν τα πόδια του σκεπάζοντάς τα…
Αν και δεν μπορώ να δω το πρόσωπό του, είμαι σίγουρος πως έχει τα μάτια του κλειστά… είμαι σίγουρος πως τα χαρακτηριστικά του προσώπου του έχουν γίνει πιο γλυκά εξαιτίας της χαλάρωσης και της ευχαρίστησης…
Τα χέρια μου κινούνται προς τα κάτω… κάνουν μια και δυο και τρεις στάσεις… Απλώνω μια συμπληρωματική ποσότητα αρωματικού ζελέ στα μπούτια του, στις γάμπες του, στα πέλματα των ποδιών του, στους αστραγάλους του…
Το δέρμα του είναι ζεστό, απαλό σαν του μωρού… Το ταξίδι των χεριών μου πάνω του έχει κάνει θαύματα… Κινούνται τρυφερά, ευγενικά… στην αρχή… με δύναμη και πάθος… στη συνέχεια… Πιέζω προσεκτικά τους μυς του… αφήνω τα δάχτυλά μου να σκαρφαλώσουν πάνω τους…
Αργότερα τον γυρίζω…
Τρίβω τις παλάμες μου σαν να πρωτόγονος άνθρωπος που θέλει ν’ ανάψει φωτιά, παίρνω μια ποσότητα αρωματικού ζελέ και την αλείφω πάνω στο σκληρό πούτσο του προσθέτοντάς του μια λάμψη μοναδική…
Ο πούτσος του σηκώνεται καρφώνοντας το στήθος μου… ολοένα και αυξάνεται… δείχνοντας μου την ανυπομονησία του… δεν μπορεί να περιμένει περισσότερο… Η ώρα της δράσης έχει φτάσει…
Μερικά δευτερόλεπτα αργότερα τον ρωτάω ξανά:
«Θα ήθελες να τρίψω τον πούτσο μου στη πλάτη σου;»
«Ναι…», μου απαντάει…
Αναποδογυρίζει… ξαπλώνει μπρούμυτα… σέρνω αναγνωριστικά τον πούτσο μου πάνω-κάτω στη πλάτη του… χτυπώντας την σαν να είναι ταμπούρλο… Σύντομα ολόκληρη η πλάτη του γίνεται ένα μουσικό όργανο που βγάζει έναν ήχο ποιοτικό… Ο πούτσος μου, εφοδιασμένος με τη σιγουριά της στύσης, καταρτίζει σχέδια που θα τηρηθούν με κάθε λεπτομέρεια…
Μέσα στα επόμενα λεπτά και ενώ ο πούτσος μου τρίβει την πλάτη του, τον βλέπω να γίνεται σκληρός και μεγάλος… σαν πλάστης… Με τα δάχτυλά μου χωρίζω τα κωλομέρια του… ένα στα δεξιά και ένα στα αριστερά… ώστε να μπορέσω να αγγίξω την κωλοτρυπίδα του…
Το τέλος του μασάζ πλησιάζει… είναι πλέον περιττό…
Ξέρω πως θα ξεκινήσει ένα γαμήσι, το οποίο κανένας από τους δυο μας δεν θα θέλει να ολοκληρώσει… Ξέρω πως θα ξεκινήσει ένα γαμήσι με αμέτρητες, επανειλημμένες διεισδύσεις του πούτσου μου με τρόπο σκληρό και άγριο… Ξέρω ακριβώς τι θα συμβεί…
Στο τέλος, η εκσπερμάτωση του ενός πυροδοτεί την εκσπερμάτωση του άλλου
και τα γαμήσι αυτό κερδίζει επάξια τον τίτλο του πιο γαμημένου γαμησιού που κάναμε ποτέ…

