Τόσο όμορφος όσο η ανατολή του ηλίου όταν ξημερώνει η νέα μέρα

Τόσο φωτεινός όσο η πανσέληνος μια ζεστή αυγουστιάτικη βραδιά

Τόσο απαλός όσο το καλοκαιρινό αεράκι που χαϊδεύει στην ακρογιαλιά το κορμί

Αυτός είναι ο άντρας μου

Το χαμόγελο στο πρόσωπό του είναι δώρο του Θεού

Αποθηκεύω μέσα μου κάθε στιγμή που ζούμε μαζί

Είναι ο λόγος που επιθυμώ τη ζωή και την αγάπη

Είναι ο κατασκευαστής των ονείρων μου, η χαρά και η ελπίδα μου

Τον αγαπώ με όλη μου την καρδιά

Δεν θέλω να τον ελέγχω.

Θέλω μόνο να καταλαβαίνει πόσο τον χρειάζομαι, πόσο απαραίτητος μου είναι

«Κράτησε το χέρι μου. Ας περπατήσουμε σ’ αυτή τη μοναχική παραλία, αφήνοντας τις ημέρες και τα βράδια να έρχονται και να παρέρχονται. Ας αφήσουμε την αγάπη μας να μεγαλώσει, με κατανόηση. Η αγάπη δεν είναι πουλί μέσα σ’ ένα κλουβί. Δεν μπορείς να τη φυλακίσεις, να την περιορίσεις, να την τιθασεύσεις. Ελεύθερη πρέπει να την αφήσεις για να αναπτυχθεί, για να γίνει πιο γλυκιά. Η ανάγκη μου είναι να βλέπω το όμορφο πρόσωπό σου κάθε πρωί, για να το φιλώ, για να το κρατώ με τα δυο μου χέρια, για να σου ψιθυρίζω πόσο πολύ σ’ αγαπώ»

