Τι γλυκιά ευδαιμονία που χαρίζει ένα τρυφερό φιλί! Τι ανατριχίλα αφήνει στο δέρμα η ένωση των χειλιών! Γι’ αυτό το φιλί οι εραστές περιφέρονται σε άγρια και επικίνδυνα μέρη, γι’ αυτό γίνονται φυγάδες  και δραπετεύουν από την πραγματικότητα, γι’ αυτό ακολουθεί ο ένας τον άλλον σ’ ένα τυφλό ταξίδι παρέα με ονειροπόλους και ποιητές που απαγγέλλουν στίχους γεμάτους έρωτα μέχρι το τέλος της ζωής τους.

Τον βλέπω να γδύνεται και κλείνω τα μάτια μου για να πιστέψω ότι βρίσκομαι αντίκρυ του. Όταν τα ανοίγω ξανά, τον βλέπω γυμνό να χορεύει στο δωμάτιο, χαρίζοντάς μου το πιο όμορφο χαμόγελό του. Με ρωτάει αν πιστεύω πως είναι ο πιο γοητευτικός άντρας που είδα ποτέ. Του απαντώ ότι είναι ο πιο γοητευτικός που έχουν δει ποτέ τα μάτια μου… Σταματά να χορεύει και πλησιάζει κοντά μου. Πέφτει στην αγκαλιά μου. Τα μακριά, πυκνά του μαλλιά καλύπτουν το πρόσωπο και το στήθος μου. Μπορώ να μυρίζω το διακριτικό άρωμα του σαμπουάν στις μπούκλες του. Το κορμί του μετακομίζει ολόκληρο πάνω στο δικό μου. Έχω έντονη την επιθυμία να ζήσω και να πεθάνω στα χέρια του. Είναι το φως στα μάτια του που θέλω και πρέπει να θυμάμαι.

Τι γλυκιά ευδαιμονία που χαρίζει ένα βαθύ, ρουφηχτό φιλί! Του ψιθυρίζω ότι είναι το πιο πολύτιμο όνειρό μου. Ο λόγος που με κάνει να ζω μεθυσμένος την αγάπη. Μ’ ένα ακόμα φιλί, αισθάνομαι τη ζεστασιά του κορμιού του. Η θερμοκρασία μου ανεβαίνει. Μπορώ να χάσω εύκολα τον έλεγχο και το ξέρω. Τι ευλογία που είναι για τους εραστές να κολυμπούν με χαρά και ευχαρίστηση στα νερά της αγάπης… με συναισθήματα έντονα, που προσφέρονται δωρεάν, απεριόριστα… και διαρκούν για πάντα.

Τον φιλώ κι εγώ με διπλάσιο πάθος από το δικό του φιλί. Του λέω ότι θα τον αγαπώ για πάντα, για μια αιωνιότητα, και βλέπω το πρόσωπό του να γίνεται πιο όμορφο από ποτέ, στολισμένο μ’ ένα χαμόγελο… το πιο γοητευτικό που έχω δει ποτέ στη ζωή μου.

