Ετικέτες

Καθώς βαδίζω μέσα στο δωμάτιο τακτοποιώντας τα πράγματά μας μέσα στη ντουλάπα, σε βλέπω που είσαι ξαπλωμένος στο κρεβάτι… Είσαι γυμνός… Η κουβέρτα αγκαλιάζει, ίσως και να ερεθίζει περισσότερο, τη στύση του σκληρού σου πούτσου… Για μια στιγμή ζηλεύω με την εικόνα που βλέπω και αμέσως μετά καυλώνω… Τα μάτια σου είναι κατά το ήμισυ κλειστά και στο πρόσωπό σου καθρεφτίζεται η ευχαρίστηση… Για μια φορά ακόμα παρασύρομαι και τα συναισθήματά μου αλλάζουν… Αφήνω την δουλειά μου στη μέση και από μακριά αισθάνομαι τη σκληρότητα του πούτσου σου, το απαλό δέρμα σου, τη ζεστασιά, το διάφανο σπέρμα που γλιστράει από την άκρη της βαλάνου κατά μήκος του πούτσου σου καθώς τραβάς, αμέριμνος, μαλακία…
Ένα πονηρό χαμόγελο εμφανίζεται στο πρόσωπό μου βλέποντάς σε να με κοιτάς που σε παρατηρώ… Τα βλέμματά μας συναντιούνται και μου χαμογελάς συνεχίζοντας να τραβάς μαλακία… Σε πλησιάζω με γρήγορα βήματα… Η γλώσσα μου εκτινάσσεται προς τα έξω και αγγίζει ακούσια τα χείλια μου… Θέλω τόσο πολύ να σε δοκιμάσω… να δοκιμάσω την γεύση του πούτσου σου… Στέκομαι μόνο ένα βήμα μακριά σου και αρχίζω κουμπί-κουμπί να ξεκουμπώνω το πουκάμισό μου αποκαλύπτοντας το τριχωτό στήθος μου που τόσο σου αρέσει να χαϊδεύεις… Τα μάτια μου παραμένουν κολλημένα στο χέρι σου που ανεβοκατεβαίνει ρυθμικά στον πούτσο του… Ακουμπώ τα χέρια πάνω στο στήθος μου… Οι ρόγες μου είναι σκληρές… Κυλώ πάνω σε κάθε μια ξεχωριστά τα δάχτυλά μου και τις τσιμπάω ελαφρά… Ακούω την αναπνοή σου… την βαριά αναπνοή σου… ξέρω πως κάπως έτσι θα είναι η αναπνοή σου όση ώρα διαρκέσει η επιθυμία σου…
Κάθομαι στο κρεβάτι, δίπλα σου και βγάζω το παντελόνι μου γλιστρώντας το προς τα κάτω, αργά… Σου δίνω μια άποψη του πούτσου μου που συνεδριάζει με τα αρχίδια μου για τον τρόπο που θα σε αντιμετωπίσει… Ο πούτσος μου στάζει σπέρμα και είναι πολύ εύκολο να το διαπιστώσεις μιας και στο μπόξερ μου έχει σχηματιστεί μια μεγάλη κηλίδα… Συνεχίζεις να τραβάς μαλακία… πιο ρυθμικά τώρα…
Γλιστρώ ένα δάχτυλό μου μέσα στο μπόξερ και αργά το κατεβάζω, αφήνοντας να ξεπεταχτεί ο πούτσος μου, αστραφτερός και ενυδατωμένος από το σπέρμα… Μαζεύω τα πόδια μου πάνω στο κρεβάτι και τα ανοίγω παραδίδοντας τη στενή, ροδαλή, κωλοτρυπίδα μου στο βλέμμα σου… Χώνω μέσα ένα δάχτυλο, κατόπιν δυο, έπειτα τρία… και αφήνω τελευταίο τον αντίχειρά μου… Ο πούτσος μου σκληραίνει σε απίστευτο βαθμό… Βγάζω τα δάχτυλά μου και τα φέρνω πολύ κοντά στο στόμα σου ώστε να μπορέσεις να τα γλείψεις… ώστε να μπορέσεις να δοκιμάσεις την γλυκιά γεύση της κωλοτρυπίδας μου… Είναι φανερό πως δεν αντέχεις να συγκρατηθείς περισσότερο… Χύνεις… Το σπέρμα σου αναβλύζει και σχηματίζει ένα τόξο στον αέρα καταλήγοντας πάνω μου… πάνω στο πρόσωπο και στο στήθος μου… Δεν μπορείς να φανταστείς πόση ώρα θα περάσεις γλείφοντάς με μέχρις ότου με καθαρίσεις… Ξεκίνα να χρονομετράς…

