Βλέπω τα δάχτυλά σου να κινούνται πάνω στο στήθος μου. Το χαμόγελό σου είναι τόσο πονηρό που με κάνει να εκλιπαρώ για έλεος προτού καλά – καλά αμαρτήσω, με κάνει να φαντάζομαι τον εαυτό μου οριοθετημένο στην αγκαλιά σου, σκλάβο της απαλότητας του δέρματός σου. Εν γνώσει μου αρέσκομαι να βλέπω τα δάχτυλά σου να χορεύουν πάνω μου, αλλά δεν μου αρκεί. Επιζητώ τα γενναιόδωρα και γλυκά φιλιά σου. Θέλω να με κρατήσεις σφικτά και να με κάνεις να αισθανθώ ότι είμαι ο ένας και μοναδικός άντρας που απόμεινε στη Γη.

Ξεκούμπωσε αργά τα κουμπιά του πουκάμισου μου. Έτσι, θα μπορέσεις να χορέψεις καλύτερα με τα δάχτυλά σου πάνω στο στήθος μου, δίνοντάς μου ταυτόχρονα ένα κλείσιμο του ματιού όλο νόημα. Χάιδεψε τα πόδια μου, λάτρεψέ τα. Χαμογελώντας, ζήτησε μου να τα ανοίξω. Είσαι ένας Θεός με το πρόσωπο ενός αγγέλου, το όνειρο κάθε άντρα. Το τέλειο χαμόγελό σου και τα στιβαρά σου μπράτσα με κάνουν να θέλω να βρίσκομαι συνεχώς κλειδωμένος στην αγκαλιά σου.

Πολλά λέω. Δεν τσιγκουνεύομαι τις λέξεις, αλλά δεν μένω στα λόγια. Ξέρω ότι χρειάζεσαι αποδείξεις. Η δύναμη της αγάπης, μας έχει μάθει καλά τι πάει να πει έκσταση, όταν όλοι την συνδέουν με έννοιες άσχετες, όπως η γαλήνη και η ηρεμία. Απόψε είναι βραδιά μας. Θέλω να ξεχάσεις τα πάντα. Θέλω η ανάγκη σου να γίνει ανάγκη μου. Φέρε το πρόσωπό σου κοντά και δώσε μου περισσότερα φιλιά, πιο άγρια… πιο γλυκά, πολλά γλυκά φιλιά. Είσαι δικός μου και είμαι δικός σου. Έλα να ξεκινήσουμε απόψε και να τελειώσουμε αύριο…

