Με χέρια και πόδια δεμένα από τις τέσσερεις πλευρές του κρεβατιού
και στόμα φιμωμένο σαν να είμαι λυσσασμένο σκυλί
ήσυχος, περιμένω…
ζαλισμένος από την καύλα
και την ευχαρίστηση του να μη βλέπω τίποτα…
Το σύρσιμο των ακροδάχτυλών σου πάνω μου κάνουν το κορμί μου να δονείται…
Καθώς ακουμπάς τα ζουμερά σου χείλια πάνω στα δικά μου δεν ξεφεύγω από τον πειρασμό να τα δοκιμάσω… να δοκιμάσω την γλυκιά σαν μέλι γεύση τους…
Ανοίγοντας το στόμα μου η γλώσσα σου σκοντάφτει μέσα…
Τα σάλια σου στάζουν στο πηγούνι μου…
Η γλώσσα σου τεντώνει το δέρμα των μάγουλών μου…
Γλείφει τα δόντια μου… τα καθαρίζει…
Κι ύστερα βγαίνει…
Αργά… τρυφερά γλιστράει πάνω στο δέρμα μου…
κάνοντας τις απαραίτητες στάσεις στο στήθος, στον αφαλό και στη κοιλιά μου…
Στον αφαλό μου, μάλιστα, σκοντάφτει για δεύτερη φορά…
Αναστενάζω και βογκώ…
Προσπαθώ να σπάσω τα δεσμά μου…
Η καύλα μου συνορεύει με τον πόνο…
Όλο και περισσότερο ποθώ την ελευθερία μου…
Δεν θέλω να είμαι άλλο ο σκλάβος σου…
Αλλά εσύ συνεχίζεις να με βασανίζεις…
Δεν ακούς τα παρακάλια μου…
Ή τα ακούς;
Βγάζεις το φίμωτρο από το στόμα μου
Με κοιτάς στα μάτια…
Με τη γλώσσα σου χτενίζεις τα φρύδια μου…
… και την οδηγείς κατευθείαν μέσα στο στόμα μου…
Αυτό ήταν το σχέδιό σου…
Σε κάθε γλείψιμο ο πούτσος μου αυξάνει το μέγεθός του και σκληραίνει…
Τα μάτια σου σκουραίνουν…
Με πιάνεις από τα μπούτια και ανοίγεις περισσότερο τα δεμένα πόδια μου…
Βυθίζεις τον πούτσο σου μέσα στην κωλοτρυπίδα μου σαν να είναι σαπιοκάραβο…
Τον οδηγείς μέσα μου μέχρις ότου η ευχαρίστηση θα φτάσει στο τέλος της…

