… έτσι όπως είμαι καρφωμένος πάνω του, τον κοιτώ επίμονα στα μάτια. Θέλω σαν τρελός να τον φωτογραφίσω. Τα χέρια του είναι πλέον γεμάτα τατουάζ. Σκάβω με τα δάχτυλά μου το στέρνο του και συνεχίζω να σκέφτομαι τρόπους ώστε να τον φωτογραφίσω χωρίς όμως να διακόψω το γαμήσι μας. Αισθάνομαι τα μάτια μου να γυρίζουν προς τα πίσω. Όχι. Αισθάνομαι να πέφτω ολόκληρος κάτω. Σηκώνω το χέρι μου και το ακουμπώ στον τοίχο για να αποφύγω την πτώση. Όταν συνειδητοποιώ ότι δεν κινδυνεύω, επιστρέφω το βλέμμα μου στα μάτια του. Σκύβω και τον φιλώ. Τον αποκαλώ πορνοστάρ και είμαι κάτι περισσότερο από ευτυχισμένος όταν καταλαβαίνω ότι βάζει τον καλύτερο του εαυτό για να μου αποδείξει ότι ο χαρακτηρισμός του αξίζει. Υπάρχουν φορές που δεν αισθάνομαι άνετα, αλλά είμαι ευγνώμων για τις επιτυχημένες προσπάθειές του.  Γνωρίζουμε καλά και οι δυο ότι κατά τη διάρκεια κάθε ερωτικής επαφής σπάζουμε το κέλυφος μας και βγαίνουμε… μεταμορφωνόμαστε…

Οι αναστεναγμοί του με παραπλανούν. Ενώ είναι χαμηλόφωνοι, σχεδόν ψιθυριστοί, έρχονται σε σύγκρουση με τις ενέργειες του που είναι βίαιες και επώδυνες. Τα φιλιά του είναι φωτιά. Αρπάζω μια χούφτα από τις μπούκλες του, κι έτσι όπως κρατώ το στόμα του κολλημένο στο στόμα μου, θαρρώ πως έχω αγκαλιάσει το καλοριφέρ. Τυλίγω τα χέρια μου γύρω από το κεφάλι του. Ο ιδρώτας του αναμειγνύεται με τον ιδρώτα μου. Γλείφω το πρόσωπό του… και…

«Που θέλεις να χύσω;», με ρωτάει… διακόπτοντας τον ειρμό των σκέψεων μου…

«Όπου θέλεις εσύ…», του απαντώ…

Μέχρι να ευχαριστηθώ το τράνταγμα του κορμιού του κι εκείνη τη χαρακτηριστική, διαπεραστική του κραυγή, το σπέρμα του με ποτίζει. Ισορροπώ πάνω του. Έρχομαι πάλι αντιμέτωπος με το βλέμμα του… Είναι τόσο ήρεμος. Ξέρω όμως πως αυτή η ηρεμία δεν θα διαρκέσει πολύ. Ξέρω ότι θα γίνει δαίμονας… πάλι.

… σύντομα.

