Ετικέτες

Η μυρωδιά του αφρόλουτρου ανακατεύεται με το οξυγόνο που αναπνέω. Οι καθρέπτες έχουν θολώσει… Σύρω την κουρτίνα… Αφήνω το νερό να χορέψει πάνω στο δέρμα μου… Αναπνέοντας τη γλυκιά μυρωδιά, το μυαλό μου αρχίζει να παρασύρεται σε σκέψεις πονηρές… βρώμικες…
Σε βλέπω να στέκεσαι στην πόρτα διαλύοντας τους αχνούς με την ανάσα σου… Ω! Αν ήξερες πως αισθάνομαι όταν σε βλέπω! Αν ήξερες πόσο άσχημα σε θέλω… Ο πούτσος μου σκληραίνει όσο η πίεση του νερού αυξάνεται… όσο η πίεση του νερού δυναμώνει καλύπτοντας κάθε σημείο του κορμιού μου…
Επιθυμώ τα σαρκώδη χείλια σου, τα δυνατά χέρια σου και την επιδέξια γλώσσα σου για να αναληφθεί το κορμί μου στα ουράνια… Προσπαθώντας να καταστείλω αυτές τις επιθυμίες μου και κυρίως τις διαθέσεις του πούτσου μου, τρέχω τα δάχτυλά μου στο κεφάλι και λούζω τα μαλλιά μου… Απελπισμένα, προσπαθώ να ξεπλύνω τους αφρούς από τα μάτια μου για να δω την εικόνα σου που παραμένει χαραγμένη στο μυαλό μου…
Σε βλέπω που ξεντύνεσαι… αργά… Σε βλέπω που βγάζεις ένα-ένα τα ρούχα σου γυμνώνοντας το κορμί σου με τρόπο βασανιστικό για τα μάτια μου… Ο πούτσος μου αυξάνει το μέγεθός του… ούτε που ξέρω που θα φτάσει… Το κορμί μου πονάει από την αναμονή… από την αναμονή να σταθείς δίπλα μου και να με χαϊδέψεις…
Σπρώχνεις την κουρτίνα κατά μέρος και σε βλέπω να πλησιάζεις, να στέκεσαι σε απόσταση αναπνοής από εμένα… Το στόμα μου ανοίγει σιγά-σιγά από δέος μπροστά στην ανεκτίμητη ομορφιά σου… Το βλέμμα μου δεν μπορεί να σταματήσει σ’ ένα σημείο, να επικεντρωθεί κάπου… Σε κοιτώ από την κορυφή μέχρι τα νύχια… Μεταφέρω την απεικόνισή σου στο πίσω μέρος του εγκεφάλου μου…
Χωρίς να πεις ούτε λέξη αφήνεις το κορμί σου έρμαιο στις διαθέσεις του νερού… Δεν χρειάζεται να μιλήσεις, μιλάει το κορμί σου… Προσπαθώ να μιλήσω εγώ, να αρθρώσω μια κουβέντα, αλλά δεν μου βγαίνει ούτε λέξη… μάταια προσπαθώ… Έχω κλονιστεί από την εικόνα του γυμνού σου κορμιού…
Κινείσαι προς το μέρος μου αργά… Πιέζεις το κορμί μου ενάντια στα κρύα πλακάκια του τοίχου καταψύχοντας τους σπόνδυλούς μου… Το βλέμμα μου καρφώνεται αδιάκριτα πάνω σου… Ο μαγνητισμός σου είναι απίστευτος… Τυλίγεις τα χέρια σου γύρω από τη μέση μου… Συνεχίζεις όμως να μη μιλάς… Ακόμα δεν λες τίποτα… Όχι πως δεν πρέπει, αλλά δεν είναι ανάγκη… Τα μάτια σου λένε τα πάντα… τα λένε όλα… Δεν πρέπει να χρονοτριβούμε… Δεν πρέπει να αποφύγουμε το αναπόφευκτο… Η ερωτική ένταση μεγαλώνει, δημιουργεί μια σφοδρή επιθυμία για ένα πλήθος σαρκικών ερωτικών παιχνιδιών… Αυτή τη στιγμή, αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή για μένα δεν υπάρχει κανένας άλλος στο σπίτι, εκτός από εσένα κι εμένα… οποιοσδήποτε άλλος παύει να υπάρχει…
Ανταλλάσουμε το πρώτο φιλί… Τα ζεστά χείλια μας συναντιούνται και τα κορμιά μας συγχωνεύονται… Οι γλώσσες μας βρίσκουν η μια την άλλη… Οι καρδιές μας κάνουν άλματα συναγωνιζόμενες αυτά των πούτσων μας… Τα κορμιά μας τρέμουν από την καύλα… Αισθάνομαι τα γόνατά μου αδύναμα… Στηρίζομαι πάνω σου και αισθάνομαι τη δύναμή σου, σαν κύμα, να με γεμίζει…
Καθώς ο αισθησιασμός του φιλιού μας αυξάνεται, τα χέρια μας αρχίζουν την εξερεύνηση… Τα δάχτυλά μας γλιστρούν ομαλά πάνω στα κορμιά μας… σε κάθε εκατοστό… σε κάθε σημείο… Οι πούτσοι μας έχουν γίνει σαν από μάρμαρο… Παραδιδόμαστε ο ένας στον άλλο… Γινόμαστε θύματα των έντονων συναισθημάτων που μποϋκοτάρουν τα συναισθήματά μας… Κλίνω το κορμί μου πάνω στον τοίχο… ακόμα μια φορά…
Με μεθάς… Η πεινασμένη επιθυμία του πάθους μου αναστατώνει το κορμί μου, τον πούτσο μου και οι πρώτες στάλες σπέρματος ρέουν ελεύθερα από τον πούτσο μου στο πάτωμα… Ενστικτωδώς απλώνεις το χέρι σου στον πούτσο μου σαν να έχεις καταλάβει πως αυτό που στάζει δεν είναι νερό, αλλά σπέρμα… Τον χαϊδεύεις και με φιλάς, αναπνέοντας τη θερμότητα της ανάσας μου που εσύ έχεις δημιουργήσει…
Ζηλεύοντας, απλώνω κι εγώ το χέρι μου στον, πραγματικά, τεράστιο πούτσο σου… Χαϊδεύω την σκληρότητά του… Ο πούτσος σου συνεχίζει να αυξάνεται και να πάλλεται σαν μέσα του να κρύβεται μια καρδιά που χτυπά… που χτυπά ακανόνιστα… Το χέρι μου βοηθά τον ενθουσιασμό σου… ερευνά τα βρεγμένα βάθη της αγάπης σου… Ένας αναστεναγμός που βγαίνει από το στόμα σου, μαρτυρά το πόσο απολαμβάνεις τα αποτελέσματα από ένα απλό χάδι… από το χάδι μου… Τα χείλια σου κινούνται μέσα στο άφθονο τρίχωμα του στήθους μου… ρουφάς τις ήδη τεντωμένες ρόγες μου… Με κάνεις να τρέμω…
Ξαφνικά τα πόδια μου λυγίζουν, σαν κάποια αόρατη δύναμη να μ’ έσπρωξε χαμηλά για να φιλήσω τον πούτσο σου… Μια πράξη που εδώ και ώρα ήθελα να κάνω, αλλά δεν το προσπάθησα… μέχρι αυτή τη στιγμή… Η γλώσσα μου στροβιλίζεται πάνω στον πούτσο σου και τα χείλια μου τον τυλίγουν, μόνο για μια στιγμή, προτού τον παραδώσω στη πίεση του καυτού νερού…
Τα βλέμματά μας συναντιούνται ακόμα μια φορά… Μιμούμαστε ο ένας τον άλλο… Η αναπνοή σου την αναπνοή μου… Το κορμί σου το κορμί μου… Βουτάμε κατακόρυφα μέσα στη θάλασσα της θεϊκής, οργασμικής έκστασης.

