… χαϊδεύεις τον πούτσο μου τρυφερά, ερεθίζοντάς τον

… ξεκινάς να με φιλάς από τους ώμους και γλιστράς αργά τα χείλια και την γλώσσα σου προς το πίσω μέρος του λαιμού μου, κάνοντάς με να ριγώ

… προσεκτικά γλείφεις την κωλοτρυπίδα μου, στροβιλίζοντας την ταλαντούχο γλώσσα σου

… μου μιλάς πρόστυχα στο τηλέφωνο ή πρόσωπο με πρόσωπο, περιγράφοντάς μου πόσο σου αρέσω όταν σε καυλώνω, πόσο όμορφα αισθάνεσαι όταν βρίσκεσαι μέσα μου, πόσο πιο ποιοτικοί είναι οι οργασμοί σου από τότε που είμαστε μαζί

… μου λες ότι δεν θέλεις τίποτα περισσότερο από το να βρίσκεσαι μέσα μου

… με κοιτάς με πεινασμένο βλέμμα όταν γδύνομαι αισθησιακά, αργά, μπροστά σου

… μου υπενθυμίζεις πόσο νόστιμος είμαι… παντού

… στροβιλίζεις τη γλώσσα σου γύρω από τις ρόγες του στήθους μου

… με κάνεις να αισθάνομαι πως είμαι ο ομορφότερος από οποιοδήποτε άνδρας στον κόσμο

… μου λες πόσο σου αρέσει να σου παίρνω πίπα, ακόμα κι όταν δεν το εννοείς

… περιμένεις να ολοκληρώσεις τον οργασμό σου έως ότου χύσω κι εγώ

… μου λες πως ζεις για να μ’ αγαπάς

… δέχεσαι να παραμείνεις σπίτι μαζί μου από το να βγεις έξω

… μου λες πόσο σέξι είμαι, ακόμα και όταν έχω τα χάλια μου

… προσπαθείς να με αγγίξεις με τους πιο διακριτικούς τρόπους όταν περπατάμε στο δρόμο

… με αιφνιδιάζεις τυλίγοντας το κορμί μου με τα χέρια σου ενώ στέκεσαι από πίσω μου

… φοράς εσώρουχα που επαινούν τα προσόντα σου

… κάνεις εκείνους τους γλυκούς θορύβους όταν γλείφω τα αρχίδια σου

… με κάνεις να αισθάνομαι αυτό που πρέπει… ΑΝΤΡΑΣ

